مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بازدید از استخر شهید نشاط:

ایجاد یک نظام برنامه ای هدفمند و بلند مدت برای پیشرفت شنای کرمان

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۲۴۸۲۵
ایجاد یک نظام برنامه ای هدفمند و بلند مدت برای پیشرفت شنای کرمان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اتفاق سرپرست هیئت شنا استان از روند بازسازی استخر شهید نشاط بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این بازدید اظهار داشت: تیم مدیریتی فعلی هیأت شنای استان با انگیزه و فعال به‌دنبال بهبود و پیش‌رفت جایگاه استان کرمان است و از چند ماه قبل که این تیم عهده‌دار مسئولیت این رشته در استان شد، برنامه‌ریزی و حرکت هدفمند در برنامه‌های این هیأت دیده شد.

وی افزود: هیأت شنا در سه بخش سخت‌افزار، آموزش و برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها در همین مدت کم عملکرد خوبی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا در طرح توسعه‌ی ورزش قهرمانی، رشته‌ی‌ شنا را در بین رشته‌های مورد حمایت خود بگنجاند تا با هم‌کاری و تعامل مشترک هیأت و اداره‌کل بتوانیم در این رشته نیز شاهد تغییرات ساختاری و مهمی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از تیم مدیریتی فعلی شنای استان انتظار دارم تا در خصوص استعدادیابی، آموزش و انتخاب مربیان زبده، رونق‌بخشی به شنای شهرستان‌ها نیز اقداماتی انجام دهند تا بتوانیم با ایجاد یک تحول اساسی در همه‌ی بخش‌ها و ابعاد جایگاه این رشته را در سطح کشور ارتقا دهیم.

محمودی‌نیا هم‌چنین خواستار برگزاری رقابت‌های لیگ شنا در شهرستان کرمان شد و اظهار داشت: اعزام تیم‌ها و ورزش‌کاران برتر به مسابقات منطقه‌ای و کشوری و هم‌چنین ایجاد یک نظام برنامه‌ای هدفمند و بلندمدت از دیگر پیش‌نهاداتی است که می‌تواند برای تحول در شنای استان موثر واقع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز