استاندار کرمان عنوان کرد:

قلعه گنج مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در کشور

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۶:۳۷
کد خبر: ۳۳۲۲۵۶
قلعه گنج مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در کشور
استاندار کرمان گفت: بر اساس سیاست های مقام معظم رهبری و تاکید دولت شهرستان قلعه گنج به عنوان پایلوت شهر اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است و با همکاری همه مردم این سیاست ها اجرا می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ استاندار کرمان چهارشنبه در آیین تجلیل از 2 هزار و 500 دانش آموز برگزیده شهرستان قلعه گنج افزود: اقتصاد مقاومتی بطور واقعی توسط دولت و بنیاد مستضعفان در شهر قلعه گنج این استان، اجرا شده است و از تمامی ظرفیت های موجود برای توانمند سازی مردم منطقه استفاده می شود.

رزم حسینی رسالت اصلی انقلاب اسلامی ایجاد امنیت و رفاه اجتماعی برای مردم دانست و گفت: کار امروز ما نیز در راستای همین رسالت است.

وی گفت: مردم، سران طوایف و سران عشایر با همکاری فرماندار و امام جمعه در راستای همدلی و همزبانی برای توانمند سازی مردم و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

استاندار کرمان  گفت:دولت در جهت ایجاد شهر اقتصاد مقاومتی تلاش می کند تا اینکه الگوی موثر برای سایر نقاط کشور شود.

وی گفت: باید زمینه حضور مردم را در صحنه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم و دولت و بنیاد مستضعفان زیربنای کار را فراهم می کنند.

رزم حسینی مشارکت های مردم را عامل پشتیبانی از دولت و بنیاد مستضعفان در این راه دانست و افزود:امیدوارم با اجرای موفق الگوی اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج این برنامه را به سایر مناطق توسعه دهیم.

استاندار کرمان همچنین به ظرفیت های شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و افزود: شهرستان قلعه گنج یکی از مناطق استان کرمان است که با دارا بودن ظرفیت ها و امکانات بسیار اما مردم آن در رنج به سر می برند که تا کنون مسئولان به این ظرفیت ها توجهی نداشتند.

 رزم حسینی با اشاره به اینکه اگر چه دولت ها در این منطقه خدمات زیربنایی خوبی ارایه کرده اند اما آنچه ماموریت های دولت بوده در این منطقه پیاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بنیاد علوی از 2 هزار و 500 دانش آموز قلعه گنج تقدیر می کند گفت: با این تقدیر زمینه تقویت بنیه علمی دانش آموزان فراهم می شود و دانش آموزان ترغیب می شوند در جهت بهبود فضای علمی و آبادانی شهرشان حرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز