سرپرست هیئت کشتی استان کرمان:

بنیه داوری و مربیگری کشتی در استان کرمان باید تقویت شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۰:۴۲
کد خبر: ۳۳۶۸۷۶
بنیه داوری و مربیگری کشتی در استان کرمان باید تقویت شود
صبح امروز اولین مجمع استانی هیئت کشتی استان کرمان با حضور سرپرست جدید، نایب رئیس این هیئت و روسای شهرستانی هیئت کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرپرست هیئت کشتی استان کرمان در این مجمع ضمن تشکر از ناصر گل‌محمدی و مسئولین اسبق هیئت کشتی گفت: انشاا... بتوانم هیئت کشتی را به سمت پیشرفت هدایت کنم و این امانت را به خوبی حفظ کنم.

رضا اسماعیلی با گلایه از عدم حضور بعضی از روسای هیئت‎‌های شهرستانی در مجمع کشتی تصریح کرد: باید اعتماد مردم را نسبت به کشتی جلب کنیم و وقتی خانواده‌ای فرزندش را برای تمرین کشتی می‌فرستد باید خیالش راحت باشد که فرزند علاوه بر جسمی سالم از لحاظ روحی نیز در سلامت است.

وی با تاکید بر همراه کردن مردم در پیشبرد کشتی ادامه داد: اگر مردم اعتماد کنند و با کشتی در گیر شوند، قطعا ثمرات خوبی حاصل می‌شود و بر روی این رشته ورزشی نیز اثرات زیاد و مثبتی خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه در توسعه و رشد ورزش کشتی همه چیز بودجه نیست و سایر مسائل هم مهم است، اضافه کرد: با منابع مالی کم هم می‌شود، کارهای بزرگ انجام داد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه و هیئت کشتی خاطر نشان کرد: به وجود آوردن زمینه‌ای برای ورود دانشجویان به عرصه کشتی، اعتباری برای هیئت کشتی است و باعث می‌شود تا این ورزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان همچنین از برنامه‌ریزی برای ارتباط مستمر و مداوم با آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و ابراز کرد: این مهم می‌تواند نقش بسیار مهمی در بحث استعداد یابی داشته باشد و با توجه به اینکه رشته کشتی جزء 12 رشته مطروحه در طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است، پس در حقیقت این اقدام گامی مثبت است.

وی به نقش مثبت هم‌افزایی و هماهنگی در کشتی اشاره و عنوان کرد: ما همه با هم همراه هستیم و باید با عملکرد و رفتارمان به یکدیگر انرژی مثبت دهیم.

اسماعیلی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه داوری و مربیگری خبر داد و اعلام کرد: بنیه داوری و مربیگری کشتی در استان کرمان باید تقویت شود و این تقویت فقط از طریق آموزش انجام می‌شود که ما برای این مهم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر حفظ حرمت پیشکسوتان تاکید و اضافه کرد:باید با پیشکسوتان این رشته ورزشی جلسه هم‌اندیشی داشته باشیم و از نقطه نظرات و تجربیاتشان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و در راستای بکارگیری تجربیات گرانبهای‌شان  آن‌ها برای ارتقا سطح کشتی دعوت کنیم و خدای ناکرده به پیشکسوتی به دلیل اینکه زمانی مسئول هیئت بوده و ضعیف عمل کرده است توهین نشود.

اسماعیلی در پایان از مسعود نخعی، نایب رئیس هیئت کشتی به دلیل زحمات و خدمات قابل توجهش تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز