جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم:

پسر جوان در یک نزاع خیابانی به قتل رسید

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۴۱۹۲۰
پسر جوان در یک نزاع خیابانی به قتل رسید
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به قتل جوانی 28 ساله در یک نزاع خیابانی گفت: ناتوانی در کنترل خشم و خویشتن داری در مواقع بروز تنش حوادث جبران ناپذیری را رقم می زند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمد اسدآبادی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: پنجشنبه هفته گذشته شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از وقوع قتل جوانی در یکی از خیابان های شهر بم خبر داد.

وی افزود: در پی کسب این خبر بلافاصله گشت انتظامی و تیمی از پلیس آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و پلیس ضمن حفظ صحنه، شواهد و مدارک موجود و همچنین اظهارات شاهدان محلی را جمع آوری کرد.

سرهنگ" اسدآبادی" گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد عامل انجام قتل فردی به هویت ا.ع بوده که در همان روز همراه با دو نفر از دوستان خود در خیابان با مقتول درگیر شده و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به مقتول از محل فرار کرده است.

جانشین انتظامی بم با اشاره عملیات موفقیت آمیز پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت بیان داشت:مجرم که جوانی 24 ساله است به عمل ارتکابی خود در اثر نزاع و قتل جوان 28 ساله معترف شد و شدیدا از عمل غیر قابل جبران خود اظهار پشیمانی کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به این که زندان، اعدام و بار سنگین دیه در انتظار این قبیل مجرمان است، تصریح کرد: جوانان باید از حمل هرگونه سلاح سرد خودداری کنند و زمینه های ایجاد نزاع و درگیری را به وجود نیاورند چرا که این موارد می تواند حوادث جبران ناپذیری را سبب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز