مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی استان کرمان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹:۰۶
کد خبر: ۴۰۵۴۴۸
مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی استان کرمان افتتاح شد
مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی استان کرمان به همراه 15 مرکز رفاهی و درمانی فرهنگیان، در 13 استان کشور به طور همزمان توسط وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مراکز با تقدیر از فعالان این طرح ها، گفت: بحث منزلت معلم با شعار محقق نمی شود؛ عملاً باید تلاش کنیم در کنار معیشت معلم، منزلت او را نیز ارتقا بخشیم.

علی اصغر فانی افزود: افتتاح این مراکز گام عملی کوچکی برای تقویت هویت و منزلت معلم در جامعه است.

وی تصریح کرد: همه این طرح ها با استفاده از منابع اختصاصی و بدون صرف بودجه عمومی به بهره برداری رسیده و نشانگر تدبیر و صرفه جویی مدیران در استفاده بهینه از منابع است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: این مرکز به منظور اسکان بیماران صعب العلاج  فرهنگی  در راستای اجرای  برنامه های دولت تدبیر به منظور رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان، طی دوسال اخیر احداث شده است.

حسین میرزایی افزود: مرکز آموزشی، رفاهی امام سجاد (ع) شهرکرمان با اولویت پذیرش  بیماران صعب العلاج فرهنگی آمادگی اسکان بیماران فرهنگی استان های همجوار را نیز دارد.

 وی گفت: این مرکز با مساحت  3 هزار و 200 متر مربع و زیر بنای یکهزار و 500 متر مربع در سه طبقه،  ظرفیت پذیرش و اسکان  80 نفر را در 20 سوئیت دارد.

میرزایی افزود: مرکز آموزشی، رفاهی امام سجاد (ع) شهرکرمان با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی استان، احداث و به بهره برداری رسید.

بر پایه این گزارش؛ مرکز آموزشی، رفاهی بیماران صعب العلاج امام سجاد (ع) شهرکرمان به همراه  15 مرکز رفاهی و درمانی فرهنگیان در 13 استان کشور به طور همزمان توسط وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز