مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه سازی، غنیمتی پایدار و ماندگار برای خیران است

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۰۹۴۷۴
مدرسه سازی، غنیمتی پایدار و ماندگار برای خیران است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پیامی به مناسب هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمان گفت: مدرسه سازی، غنیمتی پایدار و ماندگار برای خیران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در پیام محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان آمده است:

 

باسمه تعالی

"تلاش در راه مدرسه سازی خود جهادی مقدس است و مشارکت در مدرسه سازی از ماندگارترین کارهای نیک است" «مقام معظم رهبری مدظله العالی»

توسعه همه جانبه و پایدار است که تربیت نسلی دین مدار ، نواندیش و خلاق را بر عهده دارد. تحقق مطلوب این مهم در گرو همفکری ، هم اندیشی و همراهی تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت میسر است.

اوراق زرین تاریخ پرافتخار کرمان ، مزین به نام بلند مردمانی نیک نهاد و اندیشمند است که در کلاس ایثار ، درس سخاوت می دهند و با درک صحیح از ضرورت ها و نیازهای آموزش و پرورش ، با دستان پر مهرشان ، مامنی ساخته اند برای شکوفایی روزافزون و نشاط دل انگیز بوستان علم و دانش و هدایت آینده سازان در حریم مقدس مدرسه به دست پر توان باغبانان دلسوز تعلیم و تربیت ؛ چرا که صحیفه دل شان مزین به گوهر ارزنده نیکوکاری است و بخشش را بهره ای ماندنی و غنیمتی پایدار می دانند.

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق برگزاری "هجدهمین جشنواره تقدیر از خیران مدرسه ساز  استان " در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " را نصیبمان فرمود آنان که در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی و شوق پیمودن راه روشن فردا ، امروز شان را سرشار از خدمت به همنوعان نموده اند .

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از همت بلند تمامی نیک اندیشان عرصه سخاوت ، خیران محترم مدرسه ساز سراسر استان در همراهی و یاری صادقانه با خادمان آموزش و پرورش ، امیدوارم بیش از پیش شاهد ارتقای اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی و درخشش دانش آموزان مستعد و علاقه مند استان در عرصه های مختلف باشیم. از خالق زیبایی ها سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم. 

 

 

محمد محسن بیگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز