تشییع پیکر پاک سرباز شهید "بهنام چوپان نژاد" در شهرستان کهنوج

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۵:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۸۰۸
تشییع پیکر پاک سرباز شهید بهنام چوپان نژاد در شهرستان کهنوج
پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه شهید " بهنام چوپان نژاد "بر دستان مردم متدین و ولایتمدار شهرستان کهنوج تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مراسم تشییع جنازه شهید والامقام "بهنام چوپان نژاد" با حضور کارکنان انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و ولایت مدار کهنوج برگزار و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان کهنوج با بیان اینکه نیروی انتظامی به فراخور وظایف با ماموریت های مهم و خطیری روبروست و کارکنان این نیرو جهت خدمت شایسته به مردم با از خودگذشتگی کار و تلاش می کنند، گفت: سبزپوشان ناجا در راه برقراری نظم و امنیت به ویژه در عرصه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهدای بسیاری تقدیم میهن عزیزمان کرده اند.

حجت الاسلام اکبر افشارمنش تصریح کرد: یکی از این جان بر کفان سرباز وظیفه شهید "بهنام چوپان نژاد" است که در این عرصه جان خود را فدا کرد و مردم باید سپاسگذار پلیس باشند.

وی در پایان با بیان این که اگر امروز ملت شریف ایران پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را با عزت و افتخار در جهان به اهتزاز درآورده است به دلیل ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و صبر و استقامت خانواده های معظم ایشان است، گفت: تا جان در بدن داریم در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

گفتنی است سرباز وظیفه" بهنام چوپان نژاد" از شهدای عرصه نظم و امنیت است که در تاریخ 20/4/95 در شهرستان جیرفت در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز