طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز کهنوج اجرا شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۲:۱۸
کد خبر: ۴۳۲۶۵۴
طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز کهنوج اجرا شد
جانشین فرمانده انتظامی "کهنوج" گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح یک روزه پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان کهنوج اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "رضا فیروز بخت"  با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف ارتقا نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد که این طرح ها به صورت مستمر اجرا می شوند.

وی اظهار داشت: به همین منظور طرح یک روزه شامل پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پیشگیری از سرقت، برخورد با جرائم خشن، جمع آوری معتادین پرخطر، دستگیری متهمان تحت تعقیب، فروشندگان مواد مخدر، کنترل و توقیف موتورسیکلت های متخلف، برخورد با خودروهای شیشه دودی و دیگر جرایم در سطح شهرستان اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی کهنوج تصریح کرد: در جریان این طرح 20 نفر متهم تحت تعقیب و 14 متهم دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: توقیف 5 دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت متخلف، کشف 9 فقره سرقت، دستگیری 3 نفر سارق و همچنین کشف مقادیری مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ فیروزبخت با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج درپایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگانی است که دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز