فرمانده انتظامی قلعه گنج:

امنیت پایدار روستاها با همکاری و همیاری دهیاران تحقق می یابد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۱:۰۷:۵۱
کد خبر: ۴۳۳۲۷۳
امنیت پایدار روستاها با همکاری و همیاری دهیاران تحقق می یابد
فرمانده انتظامی قلعه گنج گفت: امنیت پایدار روستاها با همکاری و همیاری دهیاران تحقق می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "علی پرنگ"  در نشست تخصصی پیشگیری از جرائم در جمع دهیاران و بخش دار مرکزی شهرستان قلعه گنج امنیت پایدار را در گرو همکاری و همیاری مردم بالاخص دهیاران دانست.

وی ادامه داد: با توجه به این که قلعه گنج به عنوان شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی شناخته شده است و این که پیشرفت اقتصادی در سایه امنیت تحقق می یابد می طلبد تمامی دستگاه های دولتی با فرهنگ سازی و آگاه سازی پلیس را در تامین امنیت یاری کنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تعامل مطلوب و سازنده با دهیاران و شوراهای اسلامی را افتخاری برای پلیس دانست و اظهار داشت: بازخورد این تعامل در تامین امنیت و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی قابل مشاهده و شایسته قدردانی است.

سرهنگ پرنگ خاطرنشان کرد: پلیس به‌ صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است و شهروندان طریق سامانه 110 می توانند با خدمت کذاران خود ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است "مهدی روان پاک" ،بخشدار بخش مرکزی قلعه گنج، نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی به ‌ویژه فرمانده انتظامی قلعه گنج، با اشاره به وسعت سرزمینی شهرستان و همچنین تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی وضعیت امنیت را در سطح حوزه مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تعامل سازنده دهیاران و شوراها با پلیس نتیجه آن پیشرفت اقتصادی و برقراری نظم و امنیت بیشتر در حوزه سرزمینی خود آنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز