جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بردسیر با محوریت اوقات فراغت برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۶:۲۶:۴۰
کد خبر: ۴۳۴۱۰۲
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بردسیر با محوریت اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خدادادپور دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بردسیر، در شروع این جلسه با بیان این مطلب که انسان ها زمانشان صرف سه فعالیت عمده خورد و خوراک ، اشتغال و اوقات فراغت می شود، افزود: بهره گیری و غنی سازی مناسب اوقات فراغت به ویژه در بین نوجوانان و جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند هم به یک فرصت طلایی تبدیل شود و هم به یک تهدید جدی. اوقات فراغت خصوصا در بین نوجوانان و جوانان هم فرصت است چون میتوان با برنامه ریزی صحیح از انژی فراوان و متراکم آنها برای سازندگی و اعتلای شخصیتی آنان استفاده کرد و  هم تهدید محسوب می شود زمانی که برنامه ریزی صحیح و اصولی برای آن وجود نداشته باشد. متاسفانه آمارها در کشور ما نشان می دهد که در طول تابستان آمار بزه و ناهنجاری های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان افزایش می یابد که این مسئله نشات گرفته از نبود برنامه های صحیح و اصولی برای غنی سازی اوقات بیکاری این قشر از جامعه است. وی در پایان صحبت های خود از دستگاه های متولی در امر اوقات فراغت خواست تا برنامه های خود را محدود به زمان تابستان نکنند و در طول سال برنامه ریزی مناسب در این زمینه داشته باشند.
ایرانمنش، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، نیز از اداره ورزش و جوانان خواست تا کلیه فعالیت های اوقات فراغت مربوط به شهرستان را چه به لحاظ کمی و کیفی رصد کند و در پایان تابستان گزارش آن را در یکی از جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کند.

پس از اتمام سخنان ایرانمنش هریک از اعضای ستاد به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود در زمینه اوقات فراغت  و آسیب های اجتماعی پرداختند و برخی از پیشنهادات از جمله برگزاری اردوهای جهادی ، برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه آسیب های اجتماعی و... به تصویب اعضا رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز