مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورش، فلسفه اصلی راه اندازی مدارس غیر دولتی است

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۹:۴۶
کد خبر: ۴۵۰۶۷۲
کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورش، فلسفه اصلی راه اندازی مدارس غیر دولتی است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورش، فلسفه اصلی راه اندازی مدارس غیر دولتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در همایش کیفیت بخشی به مدارس غیردولتی استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت ایام هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: شهیدان باهنر و رجایی متعلق به آموزش و پرورش و از افتخارات این دستگاه بزرگ فرهنگی هستند که نقش اساسی در پایه گذاری فرهنگ صحیح و اصول تعلیم و تربیت در کشور داشته اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا خدمات ارزشمندی که توسط دستگاه های دولتی در راستای توسعه کشور و کاهش دغدغه های مردم انجام شده است را بیان کنیم، خاطر نشان کرد: باید بر اساس تاکید بنیان گذار انقلاب اسلامی کارهای ارزشمند و مثبتی که در سطح کشور انجام می شود، به اطلاع مردم برسد و در غیر این صورت ممکن است اطلاع رسانی غلط موجب قضاوت ها و برداشت های نادرستی بشود.

محسن بیگی با اشاره به  اینکه تعلیم و تربیت توسط یک فرد، نهاد و یک مجموعه امکان پذیر نیست اظهار داشت: تعلیم و تربیت ارکانی دارد که تنها یکی از ارکان آن آموزش و پرورش و معلمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: خانواده ، رکن اساسی تر در تعلیم و تربیت است و بخش های دیگر نیز از جمله دوستان، فضای مجازی، فضای فیزیکی و ... در تعلیم و تربیت نقش دارند.

محمد محسن بیگی بیان کرد: اینکه بخش مشارکت ها را تعریف کرده ایم، الزاما نگاهش به مباحث فیزیکی و مالی نیست، بلکه مشارکت  فکری و مدیریتی   خانواده ها و کسانی است که به صورت رسمی در چرخه دولتی قرار ندارند، مهمترین فلسفه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش است.

وی  با تاکید بر اینکه باید از دیدگاه های والدین در امور آموزشی و تربیتی مدارس استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: کمک های مردمی در حوزه آموزش و پرورش استان  قابل تقدیر است و باید تقویت شود.

محسن بیگی بر توانمند سازی و بروز رسانی معلمان مدارس غیر دولتی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ همایش کیفیت بخشی به مدارس غیردولتی استان کرمان با حضور «مرضیه گُرد» معاون وزیر آموزش و پرورش، روسای ادارت آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و موسسان مدارس غیر دولتی سراسر استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز