دانش‌آموزان شعار «من شهرم را دوست دارم» را فریاد می‌زنند

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۹:۳۵
کد خبر: ۴۶۰۱۹۴
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: این سازمان شعار «من شهرم را دوست دارم» را سرلوحه‌ی کار فرهنگی خود قرار داده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسمعیل جهانشاهی در این خصوص افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان اولین پیام خود با عنوان «من شهرم را دوست دارم، با گذاشتن زباله از ساعت 9 شب به بعد و در طول روز، زباله نمی‌گذارم» را به‌صورت بنر و تراکت اطلاع‌رسانی کرد.

وی ادامه داد: تاکنون، 100هزار تراکت بین کسبه و در منازل و ادارات منطقه یک توزیع شده و توزیع تراکت در مناطق سه و چهار ادامه دارد.

جهانشاهی خواندن متن فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری در نماز جمعه و توزیع تراکت در بین نمازگزاران را از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان بیان کرد: هم‌چنین طبق هماهنگی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در روز بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان کرمان، بعد از زدن زنگ مدرسه، شعار «من شهرم را دوست دارم» را فریاد می‌زنند.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: این مهم از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش، به‌صورت بخش‌نامه به تمام ادارات آموزش و پرورش استان کرمان ابلاغ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز