رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

ارزیابی عملکرد، نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۲:۵۸
کد خبر: ۴۶۳۱۸۲
ارزیابی عملکرد، نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ارزیابی عملکرد، نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا میر موسی در مراسم تقدیر از رابطین ارزیابی واحدهای داخلی و بازرسان ویژه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی اداره کل آموزش و پرورش استان سنجش، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد حوزه های ستادی و اجرایی بر اساس قوانین و مقررات با رویکرد معیار های اثر بخشی، کارآیی، اقتصادی و اخلاقی را از مهمترین اهداف ارزیابی عملکرد برشمرد.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی برای هر سیستم مالی اداری امری اجتناب ناپذیر است، خاطر نشان کرد: اهمیت دادن به امر نظارت و بازرسی، لازمه جامعه سالم و افزایش بهره وری و کارایی در سیستم های مالی و اداری است.

میر موسی از ارزیابی عملکرد حوزه های ستادی و اجرایی آموزش و پرورش استان با توجه به برنامه های وزارت آموزش و پرورش و میزان موفقیت در اجرای طرح های عمرانی، تحقیقی، پژوهشی، آموزشی و .. از نظر کیفیت، سرعت و هزینه در سال تحصیلی جاری  خبر داد.

وی به تشکیل تیم ویژه بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز اشاره کرد و گفت: تیم بازرسی ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی گذشته عملکرد ادارات آموزش و پرورش، ماهان،  گلباف، ریگان، عنبر آباد، نرماشیر و فاریاب را به صورت حضوری و  با رویکرد آسیب شناسی و آموزش مورد ارزیابی قرار داده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان از دو سال اخیر روال قانونی و منطقی به خود گرفته است، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته،  ارزیابی عملکرد اداره کل  آموزش و پرورش استان درسال 94 نسبت به سال 93 از روند صعودی  برخوردار بوده است.

بر پایه این گزارش: مراسم تقدیر از رابطین ارزیابی واحدهای داخلی و بازرسان ویژه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان  با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز