مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس خبر داد:

بازدید کارشناسان شرکت anglo exploration از پتانسیل‌های اکتشافی مس ایران

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۱:۱۰
کد خبر: ۴۶۶۷۰۵
بازدید کارشناسان شرکت anglo exploration از پتانسیل‌های اکتشافی مس ایران
مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس گفت: کارشناسان شرکت anglo exploration به‌منظور آگاهی و بررسی دقیق، از اندیس‌ها و پتانسیل‌های اکتشافی مس در استان‌های کرمان، یزد و اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ بابک بابایی با بیان این مطلب گفت: در پی تغییرات پیش آمده در عرصه بین‌المللی، شرکت‌ها و مجموعه‌های متعدد از کشورهای مختلف، نسبت به ارائه خدمات و انجام پروژه‌های مشترک اکتشافی و همچنین سرمایه‌گذاری اکتشافی با شرکت ملی صنایع مس ایران ابراز علاقه کردند.

وی افزود: در همین خصوص جلسات متعددی با شرکت‌های مختلف اروپایی، ژاپنی، چینی و آمریکای شمالی و جنوبی برگزارش شد که درنهایت با ابراز تمایل شرکت Anglo Exploration به انجام فعالیت‌های مشترک اکتشافی با شرکت مس جلساتی با کارشناسان و مدیران این شرکت برگزار شد.

بابایی با بیان اینکه پس از برگزاری این جلسات برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید مشترک تیم اکتشافی شرکت Anglo Exploration به همراه کارشناسان امور اکتشافات شرکت مس انجام شد اظهار داشت: در شهریورماه سال جاری کارشناسان این شرکت به مدت دو هفته از اندیس‌ها و پتانسیل‌های اکتشافی مس در استان‌های کرمان، یزد و اصفهان بازدید کردند.

مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس در ادامه با تأکید بر اینکه انجام این فعالیت‌های مشترک در شناسایی دقیق ذخایر مس ایران بسیار مؤثر است و همکاری‌های مشترک زمینه‌ساز تحقق چنین رویکردی خواهد شد گفت: پس از اتمام بازدید‌ها از مناطق مرکزی و شرقی ایران برنامه‌ریزی‌های لازم با کارشناسان این شرکت برای بازدید و بررسی اندیس‌ها و پتانسیل‌های اکتشافی در ناحیه شمال غرب در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی انجام شد تا در اواخر مهرماه سال جاری بازدید مشترک کارشناسان شرکت Anglo Exploration و شرکت مس صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز