انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان/ کشف ۸۰۰ کیلو گرم پسته سرقتی در عملیات پلیس

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۱:۱۰
کد خبر: ۴۶۸۹۲۸
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری هفت نفر سارق به عنف و کشف 800 کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "نصرالله عباسی" با اعلام این خبر  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزلی در رفسنجان که طبق اظهارات مالباختگان دو نفر سارق پس از ورود به منزل با بستن دست ها و چشمان صاحبان منزل اقدام به سرقت 800 کیلوگرم پسته کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند. سرهنگ عباسی افزود: دو متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت 800 کیلوگرم پسته و همدستی 5 سارق دیگر اعتراف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در عملیاتی دیگر 5 سارق دیگر را نیز دستگیر و میزان 800 کیلوگرم پسته سرقتی را از مخفیگاه آن ها کشف کردند.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و پسته های کشف شده نیز به مالباخته بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان هشدار داد: با توجه به اینکه در فصل برداشت پسته هستیم شهروندان از دپو کردن محصولات خود در منازل خودداری کنند تا باعث جلب توجه سارقان نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز