پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۸:۱۸
کد خبر: ۴۷۸۰۸۱
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت ۱۳ آبان
نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت 13 آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی، پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی به مناسبت 13 آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی، پیام مشترک صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

13 آبان 1358 یادآور جوانان برومندی است که در راه عقیده ی انقلابی و به تاسی از فرمایش امام امت، کوس رسوایی دولتی مستکبر را بصدا درآوردند و ثابت کردند که اگر افق ذهن آدمی به سوی دریچه ای از خواستن باز شود، هر امیدِ توانستنی جوانه می زند.

اهمیت این تسخیر بگونه ای بود که حضرت امام (ره) این روز را انقلاب دوم ملت ایران نامیدند و به واقع این تعبیر امام، نفس عمل شجاعانه فرزندان این آب و خاک را نمایان کرد.

همین تلاش ها و مبارزات آگاهانه و همت و همبستگی و اتحاد مردم موجبات ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رهبری حضرت امام (ره) فراهم نمود، نظامی که به تاسی از مرام و منش امام (ره) و فرامین الهی و آموزه‌های انبیاء و ائمه اطهار سه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» را در تمامی عرصه ها به خصوص عرصه سیاست خارجی مدنظر قرار داده است و گام به گام اهداف بلند و الهی خویش را به پیش می برد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان 13 آبان، از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کرمان انتظار می‌رود؛ همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

                            سید یحیی جعفری                                      علیرضا رزم حسینی

          نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                         استاندار کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز