دانش آموزان کرمانی با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تاکید کردند:

تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهدا و امام شهیدان

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۰۹۴
تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهدا و امام شهیدان
دانش آموزان کرمانی با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان بر تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهدا و امام شهیدان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این بیانیه آمده است:

یوم الله سیزده آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است. روزی که با حوادث ماندگارش تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، نثار خون پاک شهدای دانش آموز و دانشجو جاودانه شد. حوادث این روز چنان شکوهمند بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم دانستند.

در سالروز این واقعه عظیم، در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است . ما دانش آموزان دیار کریمان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، پیروی از منویّات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، سیاست های دولت تدبیر و امید و همکلاسان شهیدمان اعلام می نمائیم:

  1. تلاش می کنیم با توکل بر الطاف الهی، بهره گیری از مکتب حکمت معلمان فرهیخته و استفاده از استعدادهای خویش با اهتمام ویژه، جدیت و همت در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی  و اجتماعی با صلابت گام برداشته تا مثل همیشه پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله های افتخار به اهتزاز درآید و در این راستا از تمامی مسئولان انتظار داریم زمینه های تقویت بنیه دینی و علمی دانش آموزان  سراسر ایران به منظور به ثمر رسیدن نهضت علمی و اقتدار روز افزون کشور عزیزمان را فراهم نمایند.
  2. با باور اینکه  وحدت، همدلی و همبستگی ملی میان تمامی اقوام ایرانی با هر زبان و پوشش و فرهنگی در تمامی ادوار تاریخ، موجب رهایی ملت عزیز ایران از تمامی بحرانها و جنگ افروزی های استکبار و استبداد و سلطه گران بوده است. ما دانش آموزان ضمن سرلوحه قراردادن اهداف " تهذیب ، تحصیل و ورزش " با شناخت دقیق اوضاع و احوال زمانه خود در راه اقتدار، سربلندی و افتخار ایران اسلامی با تمام توان گام برمی داریم.
  3. دشمنان قسم خورده فرهنگ متعالی اسلامی همواره درصدد کم رنگ نمودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل آینده ساز ایران اسلامی بوده اند، اما ما دانش آموزان در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفاظت و صیانت از ارزش های ناب اسلامی و آشنا نمودن تمام نوجوانان و جوانان با این فرهنگ غنی می کوشیم، چرا که می دانیم اقتدار، سربلندی، امنیت و آرامش امروز ما در سایه خون شهیدانی است که خالصانه آگاهانه و با بصیرت در مقابله با دشمن جنگیدند و  بزرگترین اسوه های رشادت و ولایتمداری بودند.
  4. ما امروز با سرلوحه قراردادن " امید به پروردگار، صداقت در گفتار، تعادل در رفتار " با تمام توان  پاسداشت حرمت خونشان و آرمان های بلند امام راحل هستیم  و با پیروی از منویات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید با جدیت و پشتکار در ایجاد نهضت علمی می کوشیم و در راه سرافرازی و عزت کشور اسلامیمان تلاش می نماییم تا همواره رهرو راه شهیدان و حافظ پیامشان باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز