مدیرعامل شرکت سالم‌شهر:

شرکت سالم‌شهر در زمینه‌ ورزشی ورود نکرده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۸۷۷۵۷
شرکت سالم‌شهر در زمینه‌ ورزشی ورود نکرده است
مدیرعامل شرکت سالم‌شهر گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و تداخل با فعالیت‌های باشگاه ورزشی شهرداری، این شرکت در زمینه‌ی ورزشی ورود نکرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله علی‌زاده با بیان این که در چهار ماه گذشته تمام مجوزهای مربوط به فعالیت‌های این شرکت گرفته شده افزود: اکنون سالم‌شهر می‌تواند مثل شرکت‌های بخش خصوصی، در موارد مختلف خدماتی و عمرانی ورود کند.

وی در ادامه تأکید کرد: در حال حرکت به سمتی هستیم که فعالیت در پارک‌های ریحانه و عفاف و زمین‌های چمن مصنوعی، تنها 10 درصد از کار شرکت سالم‌شهر باشد.

علی‌زاده هم‌چنین با اشاره به خدمات شرکت سالم‌شهر به خانواده‌ شهرداری تصریح کرد: کارکنان شهرداری با 50 درصد تخفیف می‌توانند از زمین‌های چمن مصنوعی استفاده کنند؛ ضمن این‌که خانواده‌ کارکنان شهرداری نیز از سالن ورزشی پارک مطهری در دو سانس به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سالم‌شهر از شفافیت مالی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت سالم‌شهر، اولین ارگانی در شهرداری کرمان است که امسال حساب‌رسی شده است.

علی‌زاده با اشاره به نیاز روزانه‌ی شهرداری کرمان به حدود 200 پُرس غذا برای کارکنان خاطرنشان کرد: در حال راه‌اندازی تهیه غذای شرکت هستیم تا علاوه بر تأمین غذای مورد نیاز شهرداری، به خانواده‌ شهرداری نیز با تخفیف و کیفیت بالا، خدمات‌ دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز