کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک و هروئین در کرمان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۷:۱۳
کد خبر: ۴۸۸۲۶۳
کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک و هروئین در کرمان
رئیس پلیس مبارزه با موادخدر استان از کشف 106 کیلوگرم تریاک و 49 کیلوگرم هروئین در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" در این خصوص گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در پی انجام دو عملیات موفق پلیسی،  106 کیلوگرم تریاک و 49 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

وی در تشریح عملیات اول بیان داشت: در راستای اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکدستگاه کامیون ولوو که از سمت شهرستان های جنوبی به سمت کرمان در حال تردد بود را شناسایی متوقف کردند.

اسماعیلی بیان داشت: طی بازرسی تخصصی صورت گرفته 106 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای درون لاستیک های خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

اسماعیلی ضمن اشاره به عملیات دوم گفت:مأموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری در روز گذشته به یکدستگاه خودروی سواری سمند که از مبدأ شهرستان های شرقی استان به سمت کرمان در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی در ادامه بیان داشت: طی بازرسی تخصصی صورت گرفته از درون خودرو 49 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای درون باک خودرو جاساز شده بودند کشف شد

این مقام انتظامی افزود:در این دو عملیات دو نفر متهم،دو دستگاه خودرو و مواد کشف شده تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه ی بی امان با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه ی جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز