با حضور استاندار کرمان؛

بهره برداری از مدرسه دخترانه شهید میرزایی بخش هوتک

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۸۸۸۵۳
بهره برداری از مدرسه دخترانه شهید میرزایی بخش هوتک
دبیرستان دخترانه ام البنین بخش هوتک با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ استاندار کرمان صبح شنبه در سفر به شهرستان زرند، پیش از ورود به این شهرستان مدرسه دخترانه ام البنین بخش هوتک را افتتاح کرد.

رزم حسینی در حاشیه افتتاح این مدرسه گفت: احداث مدرسه توسط خیرین کاریست که در راستای اعتلای انسانی صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور نیازمند گسترش فرهنگ مدرسه سازی توسط خیرین هستیم، افزود: هم اکنون 50 درصد مدارس استان نیازمند نوسازی است و هزینه های دولتی پاسخگو نیست، لذا نیازمند حضور بیشتر خیرین در این زمینه ایم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کرمان استانی زلزله خیزی است و تعداد قابل ملاحظه ای زمین لرزه هر ساله داریم خاطر نشان کرد: در این راستا باید نسبت به استحکام سازی مراکز آموزشی اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهید میرزایی گفت: شهید میرزایی از سلحشوران دوران دفاع مقدس بود که در حوزه فرماندهی یکی از گروهان های لشکر به عنوان جلودار حضور در جبهه ها نقش بسزایی ایفا نمودند.

رزم حسینی دانش آموزان را  سرمایه های کشور دانست و گفت: آینده را همین دانش آموزان می سازند.

وی به همدلی موجود بین اعضای حکومت در استان اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه استان با دولت تدبیرو امید برای توسعه و آبادانی استان همراهی خوبی  داشته و هم اکنون فضای همدلی خوبی در استان حاکم است که امید می رود این امر استمرار داشته باشد.

استاندار کرمان بیان داشت: باید از قابلیت های استان به بهترین نحوی برای کاهش نرخ بیکاری و استفاده از ظرفیت هیا مردمی در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی استفاده نمود.

استاندار کرمان در ادامه با اهدای لوح سپاس از اکبر میرزایی پدر شهید میرزایی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به افتتاح این مدرسه گفت:زمین دبیرستان دخترانه ام البنین توسط خیر مدرسه ساز، اکبر میرزایی پدر شهید میرزایی اهدا شده و این پروژه در اواخر سال گذشته آماده بهره برداری بوده اما به دلیل مشکلات تاسیسات و آب و برق تا امروز به طول انجامید

محسن بیگی افزود: امروز 4 پروژه اموزشی در بخش چترود در روستاهای کاظم آباد، رحیم آباد، هوتک و چترود به بهره برداری می رسد که این پروژه ها مشارکتی و خیر ساز است.

وی گفت: تعلیم و تربیت بحثی است که هیچ گاه متوقف نمی شود و مشارکت حداکثری خیرین برای این امر لازم است.

شایان ذکر است دبیرستان دخترانه دوره اول ام البنین هوتک در زیربنایی به مساحت 671متر مربع مساحت و در 3 کلاس با هزینه ای بالغ بر730 میلیون تومان به صورت مشارکتی توسط خیر احداث و امروز با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید، این مدرسه به یاد شهید رضا میرزایی احداث شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز