کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی در کرمان به زمین زده شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۹۵۶۱
کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی در کرمان به زمین زده شد
کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه اتباع خارجی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: حدود  30 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان مشغول تحصیل هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده بیش از 60 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان مشغول تحصیل شوند.

میرزایی خاطر نشان کرد: از نظر مسئولان آموزش و پرورش هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و تبعه خارجی وجود ندارد و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، مهمترین راهبرد ما در مدارس استان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حال حاضر دو پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان اتباع خارجی در شهرهای کرمان و کاظم آباد چترود در حال ساخت است.

بر پایه این گزارش؛  کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه اتباع خارجی در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با زیر بنای یکهزار و 260 متر مربع در دوطبقه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و «خانم اگنس موکانت والی» رئیس دفتر کمیساریاریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان کرمان، مدیر کل اتباع خارجی استان و جمعی از مسئولان به  زمین زده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز