مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت عنوان کرد:

فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در کانون های کار و زندگی بخش گلباف

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۸:۱۱
کد خبر: ۴۹۵۱۴۵
فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در کانون های کار و زندگی بخش گلباف
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید براینکه اقتصاد کار حکومت نیست بلکه مردمی است، تصریح کرد: پول هیچگاه کار خلق نمی کند بلکه کار است که پول خلق می کند بنابراین به عنوان مثال می توان به پرداخت یارانه در منطقه گلباف اشاره کرد که چه مقدارتوانسته است در اشتغالزایی نقش ایفا نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدحسین حسین زاده در نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی بخش گلباف با اشاره به اینکه دوران کار فردی گذشته و امروز کار جمعی و گروهی نتیجه می دهد، گفت: اگر در مناطقب توسعه زنجیره ارزش وجود نداشته باشد، تولید بی معناست.

وی با تاکید براینکه امروز دنیا روی انگشت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی می چرخد، افزود: امروز دنیا به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهان دارد لذا خود را مکلف به تعامل و سازش با ایران می داند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از دنبال نمودن طرح های دانش بنیان در بخش گلباف خبر داد و یادآورشد: در این راستا پنج کانون کار و زندگی زیر مجموعه خانه توسعه گلباف راه اندازی شده که اعضا پس از گذراندن دوره های مهارتی-آموزشی در منازل خودشان اقدام به فعالیت می کنند.

حسین زاده با اشاره به اینکه شعار هر خانه یک کارخانه در بخش گلباف عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: مرکز توسعه تخصصی توسعه گلباف نیز اموری همچون طراحی و تعریف پروژه، تامین منابع اولیه تولیدات، پیگیری فروش تولیدات و ... را بر عهده دارد.

وی از فعالیت بیش از 300 نفر در کانون های کار و زندگی خبر داد که کارت الکترونیک دریافت نموده اند و تصریح کرد: اگر دولت ها بستر توسعه را فراهم نکنند هیچ اقدامی صورت نمی پذیرد اما استاندار بسیجی، انقلابی، ولایی و متفکر استان کرمان با ابتکارات خلاقانه زمینه و بستر کارهای توسعه را فراهم نموده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز