دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان:

مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از سوء استفاده سود جویان ضرورت دارد

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۸:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۶۵۰
مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از سوء استفاده سود جویان ضرورت دارد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بر مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از سوء استفاده سود جویان تاکید کرد وافزود:وضعیت بهداشتی واحد های صنفی عرضه کننده انواع گوشت سفید وقرمزدر سیرجان مطلوب ارزیابی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن نیک ورز در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام سیرجان بیان داشت: پیشگیری و مبارزه با امراض دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام ضرورت دارد.

وی خاطرنشان ساخت:آموزش صاحبان مشاغل مربوط به دام به ویژه آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام ضروری می باشد و این مهم همکاری و اهتمام بیشتر اتحادیه های مربوط را می طلبد.

این مقام قضائی تصریح کرد: توجه به بهداشت دام به ویژه اجزا و فرآورده های مربوط به آن از لحاظ پیشگیری و مبارزه با امراض دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام ، بسیار مهم می باشند.

وی  با تاکید بر نقش نظارتی بسیار مهم شبکه دامپزشکی بر کشتارگاه های دام و طیور، بیان داشت:  جلوگیری از خروج اجزا دامها به صورت غیر بهداشتی و سنتی و آلایش خوراکی اجزای دامها در داخل کشتارگاه و توزیع آنها با بسته بندی  مناسب، اقدامی موثر در عرضه بهداشتی این فراورده ها می باشد.

دادستان سیرجان تاکید کرد: فعالان این  حوزه باید ضمن توجه  و رعایت ضوابط  تعیین شده از سوی سازمان دامپزشکی ، به منظور مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از سوء استفاده سود جویان، همکاری لازم را در این خصوص با مراجع قضائی و انتظامی داشته باشند .

نیک ورز ضمن تشکر از دامپزشکی سیرجان جهت تجهیز و ساماندهی کشتارگاه های صنعتی سیرجان،ابراز داشت: تلاشهای بسیار خوب و موثر این نهاد در خارج کردن و عرضه اجزا و فرآوردهای خام دام از حالت سنتی به صنعتی قابل تحسین است.

وی باکم نظیر توصیف کردن اقدامات صورت گرفته در مکانیزه کردن کشتارگاه های سیرجان در سطح کشور گفت: دادستانی سیرجان آمادگی همکاری خود را با شبکه  دامپزشکی در جهت افزایش و بهبود کیفیت عرضه تولیدات خام دامی و برخورد با متخلفان و قانون شکنان را اعلام میکند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز