مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

جشنواره رسانه کرمان در بهمن ماه برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۷۲۲
جشنواره رسانه کرمان در بهمن ماه برگزار خواهد شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره رسانه در حوزه قرآن و عترت در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده در این خصوص اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نخستین دوره انتخاب  رسانه برتر در حوزه قرآن و عترت را با همکاری خانه مطبوعات استان کرمان برگزار می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره در راستای تحقق عزم ملی برای توسعه، ترویج و تبلیغ و تعمیق فرهنگ ناب قرآنی و تربیت نسل آینده ایران اسلامی برگزار می شود.

علیزاده عنوان کرد: موضوعات این جشنواره شامل مفاهیم قرآنی و عترت، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت، داستان قصص قرآنی، زندگی و سیره رسول اکرم (ص)، شخصیت های قرآنی، ولایت مداری و مهدویت، وحدت مذاهب، عید غدیر، نماز، مبعث، امر به معروف و نهی از منکر، وقف و سایر مباحث و موضوعات مرتبط با علوم معارف قرآنی است.

وی زمان برگزاری این جشنواره را ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه عنوان کرد و افزود: تمامی روزنامه نگاران فعال در مطبوعات محلی، اعم از روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، مجلات، نمایندگی نشریات و خبرگزاری های سراسری، پایگاه های اطلاع رسانی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه متقاضیان می توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، افزود: داوری به صورت یک مرحله ای بوده و اسامی داوران در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود.

علیزاده گفت: تاریخ انتشار آثار ارسالی باید از ۲۰ دیماه ۹۳ تا ۱۸ دی ماه ۹۵ باشد و حداکثر مهلت ارسال به دبیرخانه تا تاریخ ۲۰ دیماه ۹۵ است.

وی تاکید کرد: آثار ارسالی نباید در هیچکدام از جشنواره ها و مسابقات جایزه دریافت کرده باشند و تنها آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان یادآور شد: به آثار ارسالی خارج از موضوع ترتیب اثری داده نخواهد شد.

علیزاده گفت: از برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت مصادف با ایام الله دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه تجلیل به عمل می آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز