تاکید معاون استاندار کرمان برتعیین و تکلیف واحدهای غیرفعال استان

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۹:۰۷
کد خبر: ۵۰۱۷۶۱
تاکید معاون استاندار کرمان برتعیین و تکلیف واحدهای غیرفعال استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی بخش ماهان گفت: باید انرژی دستگاه های مربوطه با استفاده از ظرفیت های موجود و جدید بر راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال در استان متمرکز شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا فتوت ضمن بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی بخش ماهان، در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی و کمیته رفع موانع تولید بخش ماهان حضور یافت و افزود: باید انرژی دستگاه های مربوطه با استفاده از ظرفیت های موجود و جدید بر راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال در استان متمرکز شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت ها در ناحیه صنعتی بخش ماهان فراهم است، یادآورشد: همه واحدهای تولیدی در این بخش به جز دو مورد با مشکل مواجه هستند که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انتظار می رود این واحدها را تعیین و تکلیف نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در بخش ماهان دو نوع است که باید در جهت مرتفع ساختن این مشکلات هفمکری شده و راهکار ارائه شود، تصریح کرد: در مرحله اول واحدهایی بودند که از نظر مدیریتی خوب پیش رفته و از طرح های حمایتی دولت استفاده نموده اند و در مرحله دوم نیز واحدهایی بودند که با مشکل مدیریتی مواجه هستند.

فتوت با اشاره به گسترده بودن حوزه استحفاظی شهرستان کرمان، بر راه اندازی نمایندگی از سوی دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان کرمان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: بیشترین حجم مراجعات به این دو سازمان مربوطه به شهرستان کرمان است.

وی بر تقویت واحدهای تولیدی استان از لحاظ مدیریتی، علمی و ... تاکید کرد و گفت: بحث کیفی سازی محصولات کشاورزی در شهرستان کرمان باید دستور کار قرار بگیرد که در این راستا جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان کرمان در هفته آتی به میزبانی بخش ماهان برگزار می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به پژوهش های صورت گرفته در خصوص پتانسیل های بخش ماهان از جمله ظرفیت استفاده از انرژی های پاک خورشیدی، افزود: راه اندازی نیروگاه های انرژی پاک خورشیدی ظرفیت خوبی است که کارهای عملیاتی آن در بخش ماهان در حال انجام است.

فتوت یادآورشد: با هماهنگی دبیر شورای هماهنگی بانک های استان باید برای راه اندازی واحدهای تولیدی در استان در قالب طرح رونق تولید در بانکها تسهیلات مناسب ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز