مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی:

استاندارد محصولات داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی/مردم بهترین مبلغ کیفیت تولیدات کشور

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۹:۵۳
کد خبر: ۵۰۷۹۶۳
استاندارد محصولات داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی/مردم بهترین مبلغ کیفیت تولیدات کشور
مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در افزایش کیفیت محصولات نقش عمده دارند، بیان داشت: مسئولین باید نظارت های مردمی را با تبلیغات هدایت نموده و مردم را به مثابه بهترین مبلغین و کنترل کننده کیفیت در جامعه دید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نقی عظیمی زاده در دیدار با مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد کشور، مدیر کل استاندارد کرمان، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اعتماد سازی رسانه ها در خصوص محصولات داخلی، افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها هستند که این اعتماد سازی را برای استفاده از محصولات داخلی کشور در بین مردم بوجود می آورند.

وی با اشاره به اهمیت اداره کل استاندارد در کیفی سازی و استاندارد سازی محصولات داخلی کشور، گفت: اگر ارتباط بین شبکه روابط عمومی دستگاه ها برقرار باشد، این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و در نتیجه استفاده از محصولات استاندارد بالاتر می رود.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی با تاکید بر استفاده از فرصت پایلوت شدن استان در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی استان فرصت توسعه و پیشرفت و استفاده از تولیدات داخلی را فراهم نموده است.

وی به طرح های خلاقانه استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: طرح های استان کرمان در کل کشور الگو و نمونه شده و اداره استاندارد می تواند در همه این طرح ها ورود کرده و در کیفی سازی تولیدات همکاری نماید.

وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در افزایش کیفیت محصولات نقش عمده دارند، بیان داشت: مسئولین باید نظارت های مردمی را با تبلیغات هدایت نموده و مردم را به مثابه بهترین مبلغین و کنترل کننده کیفیت در جامعه دید.

عظیمی زاده  با تاکید بر اینکه روابط عمومی استانداری در ارایه گزارش فعالیت های استاندارد و عملکرد و وظایف این اداره  در کنار اداره کل استاندار می باشد، تصریح کرد: اگاهی مردم از اقدامات و عملکرد استاندارد می تواند اعتماد مردم به این اداره و شرح وظایف آن را بیشتر نماید.

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی افزود: ارتباط با صدا و سیما و سایر ارگان های ارتباطی و رسانه ای باعث می شود که اداره کل استاندارد  دغدغه همه شهروندان را بشنود و رسانه ها نیز  در شناساندن استاندارد که یک مطالبه ملی است همکاری و هماهنگی را خواهند داشت.

وی همچنین با تشکر از مدیر کل استاندار کرمان، افزود : دکتر بیگ زاده با سابقه مدیریتی بالا و تخصصی و دانشگاهی که دارند توانستند در اداره کل استاندارد این تجربه و تخصص را به کار گیرند و در بهبود عملکرد استاندارد موفق باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز