نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

راه اندازی تالار تخصصی معاملات بورس در کرمان

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۵:۵۵
کد خبر: ۵۱۷۲۷۸
راه اندازی تالار تخصصی معاملات بورس در کرمان
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه‌ای از اصلاح بندهایی از قانون تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته و فرصتی است تا تعاونی‌ها پیش نویس لایحه دولت را مطالعه کنند تا از نظرات آنان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در ستاد عالی توسعه و هماهنگی تعاون استان کرمان از راه اندازی تالار تخصصی معاملات بورس کشور در کرمان با پیگیری مسئولان استانی خبر داد و افزود: بسیاری از محصولات کشاورزی به راحتی می‌توانند به بورس کالا راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی برای نمایش توانمندی تعاونی‌ها در خارج از کشور انجام شده و به زودی نمایشگاهی در کشور عمان برگزار خواهد شد، یادآورشد: ارتقای جایگاه استان کرمان در بخش تعاونی را در برنامه خود قرار داده‌ایم و پیشکسوت‌های اقتصادی کرمان برای این کار حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اقدامات ارزنده‌ای طی سال‌های اخیر با رویکرد و نگاه استاندار کرمان انجام شده است، خاطرنشان کرد: استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی پیشگام است و یکی از دلایل آن نگاه مثبت در زمینه توسعه و اقتصادی است که در استان کرمان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز