معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب بیش از ۱۰۰مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان کرمانی در مسابقات مختلف ورزشی در سال تحصیلی گذشته

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۶:۳۰
کد خبر: ۵۱۸۵۱۴
کسب بیش از ۱۰۰مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان کرمانی در مسابقات مختلف ورزشی در سال تحصیلی گذشته
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی مدارس پسرانه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از کسب بیش از 100 مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان کرمانی در مسابقات مختلف ورزشی در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاالله میرزاحسینی در سخنانی با تبریک ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را یک وظیفه ملی و همگانی دانست و از روز بیست ودوم بهمن ماه به عنوان یکی از بیاد ماندنی ترین روزها در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از برگزار کنندگان مسابقات آموزشگاهی اظهار داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با همکاری و تلاش کارشناسان و مربیان تربیت بدنی که کار آموزش و استعداد یابی دانش آموزان را در مدارس انجام می دهند، در دوسال اخیر توانسته است توفیقات بسیار زیادی را در سطح کشور کسب کند.

میرزاحسینی با ذکر این مطلب که: در سال تحصیلی گذشته بیش از یکصد مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان استان کرمان درمسابقات مختلف ورزشی به دست آمده است گفت: بخش بسیار زیادی از این موفقیت ها مربوط به همکاران و دانش آموزان در آموزش و پرورش ناحیه دو بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این نکته که: مسابقات ورزشی آموزشگاهی در سال تحصیلی جاری در تمامی شهرستان و مناطق استان انجام شده است گفت: از پنجم اسفندماه مسابقات ورزشی استانی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با انجام این مسابقات، امسال تیم های قوی تر و آماده تری نسبت به گذشته به مسابقات کشوری اعزام شوند.

در ابتدای این مراسم احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان اظهار داشت: در بخش پسران این دوره ازمسابقات آموزشگاهی ، 1884دانش آموز در 28 رشته ورزشی در مقاطع مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که سهم رشته های تیمی 997 ورزشکار و رشته های انفرادی 887 ورزشکار بوده است.

وی گفت: در پایان این مسابقات 696 حکم قهرمانی، 696عدد مدال قهرمانی و 30 جام قهرمانی به مقام آوران رشته های تیمی و انفرادی اهدا شد.

شایان ذکراست: در حاشیه ی برگزاری این مراسم، پایگاه ساختار ناهنجاری های اسکلتی، با حضور میرزا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کرمان، میرحسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و ناحیه دو، در محل سالن ورزشی شهید ضیا آموزش و پرورش ناحیه دو افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز