معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

جذب ۴۱۹۶ نفر از اولیاء بی سواد دانش آموزان در استان کرمان

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۵:۰۵
کد خبر: ۵۲۱۷۶۶
جذب ۴۱۹۶ نفر از اولیاء بی سواد دانش آموزان در استان کرمان
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت : در سال تحصیلی جاری 4 هزارو 196 نفر از اولیاء بی سواد دانش آموزان جذب شده و تحت پوشش سواد آموزی قرار گرفته اند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ناصر صباحی در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان در قلعه گنج از سواد آموزی 25 هزارو 928  سواد آموز در چرخه سواد آموزی آموزش و پرورش استان خبر داد

وی افزود : از این تعداد 13 هزارو 682 نفر در دوره سواد آموزی و 9 هزارو 265  نفر دوره انتقال و 3هزارو 40 نفر دوره تحکیم مشغول سواد آموزی هستند .

صباحی از رشد  13 درصدی  وضعیت سواد آموزی در شهرستان رودبار خبر داد و افزود تعامل و همکاری همه دستگاههای  اجرایی با آموزش و پرورش لازمه ریشه کنی بی سوادی است.

 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سواد آموزی تنها در خواندن، نوشتن و حساب کردن خلاصه نمی شود گفت: توسعه سواد در راستای توانمند سازی افراد برای بهتر زندگی کردن، زندگی مطلوب ،فقر زدایی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری ضروری است

ناصر صباحی از راه اندازی 22 مرکز یادگیری محلی در شهرستان های استان خبر داد.

وی خاطر نشان کرد : طرح  حلقه های کتاب و کتابخوانی با ارائه بسته های آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، اقتصادی ،دینی، اعتقادی، تاریخی و ادبی ویژه سواد آموزی وجود دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز