کلاهبردار ۷۰۰ میلیونی فضای مجازی در رودبارجنوب دستگیر شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۸:۳۹
کد خبر: ۵۲۱۷۸۵
فرمانده انتظامی "رودبارجنوب" از دستگیری کلاهبردار 700 میلیونی فضای مجازی توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "سرهنگ رضا فیروز بخت" در این خصوص گفت : در راستای اجرای نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس مبنی بر جلب متهمی که به جرم کلاهبرداری در فضای مجاز تحت تعقیب بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی شهرستان افزود : پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی از حضور متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مطلع و به همراه مأموران پلیس فتا اعزامی از شهرستان بندر عباس به محل مورد نظر عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب بیان داشت : پس از شناسایی محل سکونت متهم ، نامبرده در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی شهرستان منتقل شد.

"سرهنگ فیروز بخت" ضمن اشاره به این مطلب که متهم به کلاهبرداری مبلغ 700 میلیون ریال در فضای مجازی اعتراف کرده اظهار داشت : وی با ساختن صفحات شخصی و قرار دادن عکسهای جعلی از زنان و دختران در شبکه های اجتماعی ، افراد را مورد سوء استفاده مالی قرار می داده است.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان با بیان اینکه متهم بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد ، به شهروندان توصیه کرد : به هیچ وجه به افراد غریبه در اینترنت اعتماد نکنند و همچنین عکس ها و فیلم های شخصی و خصوصی خود را در اینترنت منتشر و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز