اعتراف ۱۴ سارق به ۲۵ فقره سرقت در کرمان

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۸:۴۱
کد خبر: ۵۲۲۹۸۴
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:ماموران انتظامی با گشت زنی های هدفمند خود در نقاط جرم خیز و حاشیه ای 14 سارق را دستگیر و 25 فقره سرقت را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر بیان کرد:ماموران انتظامی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس، در 48 ساعت گذشته موفق شدند 14 سارق را دستگیر و 25 فقره سرقت را کشف کنند. 

وی افزود:این سرقت ها از قبیل یک فقره سرقت مغازه، 9 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، چهار فقره سرقت وسایل نقلیه، سه فقره سرقت اماکن خصوصی و هشت فقره سرقت سایر عناوین و در مجموع 25 فقره سرقت در شهر کرمان با تلاش ماموران انتظامی کشف شد. 

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان ابراز داشت: همچنین ماموران پلیس در 48 ساعت گذشته در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال سرقتی را نیز کشف و 12 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را دستگیر کردند. 

وی گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده 65 دستگاه وسیله نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند،توقیف کردند. 

روانبخش افزود:سارقان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند. 

وی تصریح کرد: مرکز فوریتهای پلیس 110 مرتفع کننده نیازهای فوری مردم در مواقع ضروری بوده و ماموران یگان های عملیاتی110در 48 ساعت گذشته 983 مورد تماس فوریتی را بررسی کردند. 

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست جهت امنیت پایدار هر گونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز