دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خبر داد:

پرداخت هزینه های احداث پایگاه هلال احمر فاریاب

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۲۷۱۳۰
پرداخت هزینه های احداث پایگاه هلال احمر فاریاب
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از پرداخت هزینه های احداث پایگاه هلال احمر در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: سازمان این اختیار را به استاندار کرمان تفویض کرده است تا هر نوع نیاز را در استان تامین کرده و سازمان جمعیت هلال احمر کشور پشتیبانی نماید.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مصطفی محمدیون در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه در بارندگی های اخیر در استان های مختلف حضور داشته ام، افزود: متاسفانه بدلایلی امکان حضور در استان کرمان در حین حادثه فراهم نشد.

وی با تاکید براینکه در ساعات اولیه به صورت تلفنی مستقیما ارتباط سازمان جمعیت هلال احمر کشور با استان کرمان برقرار بود، خاطرنشان کرد: سازمان این اختیار را به استاندار کرمان تفویض کرده بود تا هر نوع نیاز را تامین کرده و سازمان جمعیت هلال احمر کشور پشتیبانی نماید.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آنچه که باید بعد از حادثه عمل شود، یادآورشد: در تکمیل انبارهای استان کرمان هیچ محدودیتی وجود ندارد و در اسرع وقت امکانات ارسال خواهد شد و این در حالیست که از استان های معین اجناسی برای کرمان ارسال شده است.

محمدیون تصریح کرد: مبلغ قابل توجهی در بحث مواد غذایی به استان کرمان تخصیص داده شده تا از امکانات داخلی استان این مواد غذایی تهیه شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی به مصوبه خرید 75 دستگاه خودروی سنگین از سوی هیئت دولت اشاره کرد و گفت: در صورت وصول این خودروها، تعدادی دستگاه به استان کرمان اختصاص پیدا خواهد کرد و هزینه هایی که در طی دو هفته در زمینه خرید فراتر از نیاز، صورت گرفته پرداخت می گردد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با تاکید براینکه آنچه که در حوزه وظایف هلال احمر باشد، پیشقدم در خدمت هستیم، افزود: با اعتباری که از سوی دولت طی دو هفته آینده اختصاص خواهد یافت، بحث احداث پایگاه هلال احمر فاریاب پرداخت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز