مهرداد آوخ، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

در رفسنجان فقط به دنبال برد هستیم/من و اکبر صغیری دو سال است که با هم بازی می‌کنیم/گل‌گهر یک تیم هجومی است، نه دفاعی

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۳:۴۷
کد خبر: ۵۲۸۳۳۶
در رفسنجان فقط به دنبال برد هستیم/من و اکبر صغیری دو سال است که با هم بازی می‌کنیم/گل‌گهر یک تیم هجومی است، نه دفاعی

مهرداد آوخ مهاجم 8 گله آبی‌پوشان سیرجانی حالا بیش از هرزمان دیگری تیمش را به لیگ برتر نزدیک می‌بیند. او که در بازی با فجر سپاسی یک گل بسیار تا بسیار ارزشمند را به ثمر رساند، در بازی با بادران هم در دقایق پایانی بازی با یک برگردان زیبا نزدیک بود که دروازه این تیم تهرانی را باز کند که تیزهوشی مدافع آن تیم، توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. با آوخ به گفت‌وگو نشستم تا از شرایط این روزهای گل‌گهر سیرجان و شرایط پیش رو بگوید. با برنا همراه باشید:

 

**برای شروع از گل شش امتیازی که برابر فجر سپاسی که باعث پیروزی گل‌گهر در یک بازی خانگی شد، بگویید...

بازی فجر بازی سختی بود، ما فکر می‌کردیم که بازی آسانی است ضمن اینکه مقداری این تیم را دسته کم گرفته بودیم ولی وقتی آمدند دیدیم با توپ پر وارد شدند که دو سه موقعیت هم داشتند که خوشبختانه گل نشد. ما هم وقتی دیدیم این جور است به خودمان آمدیم که نیمه دوم بود، خدا عنایت کرد و من توپ را وارد دروازه حریف کردم و گل سه امتیازی به ثمر رساندم و بازی را بردیم. خیلی مسابقه مهمی بود چرا که اگر پیروز نمی‌شدیم از رقبا عقب میفتادیم. خدارا شکر گل زدم و به رده دوم جدول آمدیم.

 

**در حال حاضر گل‌گهر سیرجان در رده دوم جدول قرار دارد و با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد، امید خیلی زیادی برای صعود گل‌گهر به لیگ برتر وجود دارد، فکر می‌کنید این اتفاق رخ دهد؟

الان هدف ما شده است صود به لیگ برتر. فاصله سه امتیازی ما با سپیدرود عالی است و اگر همین بماند شاید ما به عنوان تیم اول هم صعود کنیم چرا که با سپیدرود در سیرجان بازی داریم و اگر این تیم را در سیرجان شکست دهیم با توجه به تفاضل گل خوب‌مان نسبت به تیم دیگر می‌توانیم به لیگ برتر برویم. استان کرمان چون پتانسیلش را دارد باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد، چه مس کرمان، چه مس رفسنجان و چه ما یکی از این سه تیم باید صعود کند که هدف ما هم لیگ برتر است.

 

**در مورد بازی با بادران که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید بگویید...

بازی با بادران، بازی خیلی سختی بود. ما خوب شروع کردیم و دو سه موقعیت داشتیم که گل را نزدیم، بعد از 20 دقیقه آن‌ها سوار بازی شدند که آن‌ها روی یک پرتاب اوتی و یک اتفاق در دقیقه 46 به ما گل زدند که دقیقه خیلی بدی هم بود و پس از دریافت گل، سوت پایان زده شد. آمدیم رختکن و مربی صحبت کرد و بعد با تعویض‌هایی صورت گرفته توسط آقای وینگو که من و آقای حمزه مظفری وارد بازی شدیم، بازی را در دست گرفتیم که در دقیقه 88 آقای حمزه مظفری که یکی از بازیکنان باارزش استان کرمان است، توانست گل بزند که دقیقه 90 و اندی بود که من یک برگردان زدم که دفاع از گل درآورد وگرنه این بازی را هم برده بودیم. قسمت نبود ولی همان یک یک هم عالی بود چون مابقی حریفان هم مساوی کرده بودند و خداراشکر که در کورس باقی ماندیم.

 

**هفته آینده در سیرجان باید با مس رفسنجانی که در دور رفت از آن شکست سنگینی را متحمل شدید، بازی کنید. در خصوص این مسابقه توضیح دهید...

تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است. در بازی رفت که ما شرایط خیلی خوبی نداشتیم، به ما سه گل زدند. ما فقط دنبال برد هستیم و مطمئن باشید که نه مس رفسنجان، هر تیم دیگری هم بود ما فقط هدف‌مان برد بود. چون نیاز داریم به این سه امتیاز. همان طور که می‌دانید سپید رود بازی آسانی دارد و ما هم باید این سه امتیاز را بگیریم تا از کورس عقب نیفتیم. ضمنن این بازی دربی است و مطمئن باشید که ما سه امتیاز را خواهیم گرفت.

 

**خط آتش گل‌گهر در لیگ امسال خیلی خوب کار کرده است و می‌توان این خط را یکی از نقاط قوت گل‌گهر به شمار آورد. آیا این درخشش تدام خواهد داشت و دلیل این قدرت در خط حمله چیست؟

گلزنی که ادامه پیدا خواهد کرد، اصلا شک نکنید. در مورد دلیل موفقیت هم باید بگویم که خیلی با هم هماهنگ هستیم. من و آقای صغیری الان دو سال است که با هم هستیم، آقای گلزاری، آقای حسین امامیان هم در کنار ما هستند. نیم‌فصل اول که فوق‌العاده بود، نیم‌فصل دوم هم چون بازیکنان جدید آماده‌اند هنوز هماهنگ نشده‌ایم که بخواهیم آن روند نیم‌فصل اول را داشته باشیم. تا این جای کار هم خوب کار کرده‌ایم و شک نکنید همین هماهنگی بین ما باعث می‌شود که گلزنی‌مان بهتر شود چون یک تیم هجومی هستیم، نه دفاعی.

 

**فکر می‌کنید آن عزم همگانی برای صعود گل‌گهر به لیگ برتر به وجود آمده است؟

من که بین مردم هستم، مردم دوست دارند که تیم به لیگ برتر برود و هرجا که می‌رویم می‌گویند: "دمتون گرم، خیلی خوب کار کردید، تیم را بیاورید به لیگ برتر ." و این بدان معناست که مردم می‌خواهند تیم‌شان به لیگ برتر بیاید. مسئولان هم می‌خواهند، آقای تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر دوست دارد تیم بیاید لیگ برتر. به بچه‌ها هم پیام داده و تشکر کرده است. همین برای ما مایه دلگرمی است که وقتی آقای تقی‌زاده، نفر اول تیم گل‌گهر پشت تیم است، می‌گوییم خداراشکر و قطعا این‌ها می‌خواهند که تیم بیاید به لیگ برتر پس تلاش ما دو چندان خواهد شد.

 

**به صورت کلی تا این جای فصل از خودت رضایت داری؟

خداراشکر امسال 8 گل زده‌ام و شش هفت پاس گل داده‌ام. پنالتی گرفته‌ام و در جمع مدعیان لیگ یکی هستیم. در بین آقای گل‌ها بعد از آقای محمد عباس زاده، جوان ترین هستم. همین که اسمم هست، برای من کافی است و باید بگویم امسال خوب کار کرده‌ام.

 

**اگر مهاجم نمی‌شدید، بازیکن چه پستی می‌شدید؟

من اگر مهاجم نوک نبودم، در چپ و راست بازی می‌کردم. توانایی بازی در این دو پست را هم دارم.

 

**صحبت پایانی...

تشکر می‌کنم از روزنامه شما که از بچه‌های تیم‎‌های استان کرمان حمایت می‌کنید.

  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز