استاندار کرمان:

توانمندسازی مددجویان، اقدام ماندگار کمیته امداد حضرت امام(ره)

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۲۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۲۰۱
استاندار کرمان توانمندسازی را یکی از اهداف تاسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) دانست و یادآورشد: کمیته امداد حضرت امام(ره) به سمت توانمندسازی اقشار کم درآمد و آسیب دیده گام بردارد که خوشبختانه استان کرمان به این سمت حرکت نموده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در دیدار مدیرکل و مسئولین کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد، افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) یکی از میراث ارزشمند حضرت امام(ره) می باشد.

وی توانمندسازی را یکی از اهداف تاسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) دانست و یادآورشد: کمیته امداد حضرت امام(ره) به سمت توانمندسازی اقشار کم درآمد و آسیب دیده گام بردارد که خوشبختانه استان کرمان به این سمت حرکت نموده است.

استاندار کرمان با تاکید براینکه کرمان توانسته است با همکاری موسسات هجده گانه اقتصادی و استفاده از استعدادها و ظرفیت های خود مردم در راستای ارتقای سطح رفاه زندگی مردم گام بردارد، خاطرنشان کرد: پرداخت یارانه و کمک های امدادی در جهت ارتقاء سطح رفاه مردم موثر واقع نخواهد شد.

وی به تغییر نگاه مردم در شهرستان قلعه گنج اشاره و تصریح کرد: اکنون نگاه مردم شهرستان قلعه گنج به سمت ایجاد اشتغال و کارآفرینی سوق یافته است بگونه ای که روستای کشمیران که در دولت گذشته خواستار بود تا از حوزه استحفاظی شهرستان قلعه گنج خارج شود، امروز دوباره خواستار برگشت می باشند.

استاندار کرمان با اشاره به طرح استعدادسنجی در استان کرمان و شناسایی 60 درصد از مددجویان توانای کار، افزود: کمیته امداد حضرت امام(ره) می تواند با ارائه توزیع جغرافیایی مطالعات استعدادیابی، برنامه ریزی لازم را در این جهت انجام دهد.

رزم حسینی گفت: می توان با رفتارمان به گونه ای اقدام کنیم تا مردم ارزش خود را در اشتغال و بهره وری ارتقاء دهند که در این راستا اقداماتی در سطح استان کرمان در جهت توانمندسازی مناطق انجام گرفته که یک پروسه بلندمدت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز