مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در روستای ابارق از توابع شهرستان بم افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۲۱۲
دبستان 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای ابارق از توابع شهرستان بم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در آیین افتتاح این مدرسه از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نام برد و خاطر نشان کرد: فضای آموزشی مطلوب و استاندارد، نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری دارد.

وی با تقدیرازفعالیت های مدرسه سازی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و مشارکت مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت، لازمه تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

محسن بیگی با بیان اینکه کیفیت بخشی به تحصیل دانش آموزان مهمترین هدف ساخت مدارس است، خطاب به دانش آموزان گفت: شما نیز باید با موفقیت در عرصه های علمی و آموزشی پاسخ زحمات خیران ومسئولان را بدهید.

بر پایه این گزارش: دبستان 6 کلاسه بنیاد برکت روستای ابارق از توابع شهرستان بم  با زیربنای 740 مترمربع، در زمینی به مساحت 3000 متر مربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به بهره برداری رسید.

گفتنی است: این آموزشگاه که با اعتباری بالغ برشش میلیارد ریال ساخته شده، دارای 6 کلاس و تجهیزات جانبی است که 123 دانش آموز دختر در این مدرسه به تحصیل می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز