معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

ساماندهی بهینه منابع انسانی در راستای افزایش اثربخشی نظام تعلیم و تربیت ضروری است

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۲:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۱۳۸
ساماندهی بهینه منابع انسانی در راستای افزایش اثربخشی نظام تعلیم و تربیت ضروری است
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ساماندهی و به کار گیری بهینه منابع انسانی در راستای افزایش اثربخشی نظام تعلیم و تربیت ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی در نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در صورتی که نیروی انسانی در آموزش و پرورش بر اساس یک برنامه عملیاتی و متناسب با نیازها، ساماند هی و بهینه سازی شود، می توان گام های موثری در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی برداشت.

وی با اشاره به بخشی از وظایف کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد:همه ی برنامه های آموزش و پرورش از سطح ستاد، استان، منطقه و مدرسه تحت تاثیر این کمیته است.

دعاگویی با بیان اینکه مدارس ویترین آموزش و پرورش هستند و تمامی آمال و آرزو های آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود تصریح کرد: بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه محوری و توسعه اختیارات مدرسه لازم است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: واگذاری تدریجی اختیارات متناسب با ظرفیت ها و مقتضیات به مدارس به عنوان اصلی ترین کانون تعلیم و تربیت و ارتقاء جایگاه و نقش آن در توسعه جامعه محلی ضروری است.

حمید رضا دعاگویی گفت: کارگروه تفویض اختیار در آموزش و پرورش استان در راستای عملی شدن تفویض اختیارات به شهرستان ها،  مناطق و مدارس تشکیل و آغاز بکار کرده است.

حمید رضا دعاگویی با عنوان اینکه بخش زیادی از بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود گفت: باید با مدیریت صحیح و ساماندهی نیروی انسانی  درصدی از این هزینه ها را برای کیفیت بخشیی به فعالیت های آموزشی و پرورشی هزینه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز