آماده‌سازی ۵۱۶۰ کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۲۰۲
آماده‌سازی ۵۱۶۰ کلاس برای اسکان مهمانان نوروزی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 33 پایگاه اسکان مسافران نوروزی درقالب 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس برای اسکان مهمانان آماده‌ سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن‌بیگی در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان درهنرستان نمونه دولتی شهید مدرس ناحیه دو خاطر نشان کرد: ایام نوروز و سفر های نوروزی موجب کاهش مشکلات روحی روانی افراد جامعه  شده و زمینه آشنایی افراد با پیشرفت و آبادانی شهرها مختلف کشور را فراهم می سازد.

وی  بیان داشت: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی که دارد در بحث اسکان مهمانان نوروزی و رفاه حال گردشگران به کمک دیگر دستگاه‌ها و نهادها آمده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در مجموع سطح استان کرمان 33 پایگاه اسکان نوروزی شامل 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس برای اسکان مهمانان آماده‌سازی شده است.

محمد محسن بیگی  گفت: یک هزار و 525 نفر از همکاران فرهنگی به صورت مستقیم در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان حضور دارند.

وی با اشاره به راه اندازی  سیستم رزرواسیون اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: از روز 5  تا 22 اسفند ماه جاری،  408 خانوار شامل یک هزار و 849 نفر به صورت اینترنتی رزرو انجام داده‌اند.

محسن‌بیگی ادامه داد: شب گذشته 152 خانوار شامل 525 نفر  و یکهزار و 208 نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان ظرفیت پذیرش و اسکان روزانه  بیش از 30 هزار نفر مسافر را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: در راستای ارتقا کیفیت مدارس محل ستاد اسکان فرهنگیان استان تاکنون بیش از 10 میلیار ریال تجهیزات رفاهی و مواد شوینده بهداشتی خریداری و توزیع شده است.

محمد محسن بیگی  خاطر نشان کرد: در مجموع از 5 هزار و 160 کلاس‌ در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی استان کرمان، 4 هزار و 128کلاس درجه «الف» و یکهزار و 32 کلاس درجه «ب» هستند.

وی  از ارائه خدمات خانه های معلم، اردو گاه های دانش آموزی و کلینیک های پزشکی فرهنگیان استان به میهمانان نوروزی در ایام نوروز نیز خبر داد.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی و فرهنگیان ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان درهنرستان نمونه دولتی شهید مدرس ناحیه دو همزمان با سراسر استان افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز