رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد:

مراجعه سه هزار و ۵۵۳ نفر به کمپین سلامت نوروزی در استان کرمان

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۹۰۷۸
مراجعه سه هزار و ۵۵۳ نفر به کمپین سلامت نوروزی در استان کرمان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مراجعه سه هزار و 553 نفر به کمپین سلامت نوروزی در استان کرمان خبر داد و گفت: 852 مورد بازدید از بیمارستانها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، هفت هزار و 449 مورد بازدید از اماکن بهداشتی در این ایام صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اکبر حقدوست در گفتگویی تلفنی ضمن تشریح گزارش تجمیعی آمار اورژانس پیش بیمارستانی و بهداشت استان در طرح نوروزی از مورخ 28/12/95 لغایت 12/1/96 ، افزود: آمار فوتی های تصادفی 24 نفر و فوتی های غیرتصادفی 94 نفر می باشد.

وی به اعزام هزار و 450 نفر تصادفی به بیمارستان خبر داد و افزود: 441 نفر آمار افرادی است که در محل تصادف توسط نیروهای اورژانس درمان شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان  یادآورشد: در این ایام هزار و 838 نفر آمار بیماران غیرتصادفی است که به بیمارستان اعزام شده اند که علاوه بر آن دوهزار و 317 نفر آمار بیمارانی غیرتصادفی است که در محل، درمان گردیده اند.

حقدوست با اشاره به مراجعه 116 هزار و 220 نفر به اورژانس بیمارستان های استان، تصریح کرد: از این مجموع 107 هزار و 20 نفر به صورت سرپایی درمان شده و نه هزار و 200 نفر از بیماران از بخش اورژانس به بخش های بستری منتقل شده اند.

وی به مراجعه سه هزار و 553 نفر به کمپین سلامت نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: 852 مورد بازدید از بیمارستانها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، هفت هزار و 449 مورد بازدید از اماکن بهداشتی در این ایام صورت پذیرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان  در ادامه همچنین از تعطیلی 20 مرکز عرضه مواد غذایی فاسد و جمع آوری دو هزار و 276 کیلوگرم موادغذایی فاسد خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز