دیدار استاندارکرمان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۸:۴۰
کد خبر: ۵۴۲۰۵۵
دیدار استاندارکرمان با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس
استاندار کرمان بر پاسداشت خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تاکید کرد و گفت: امید می رود مسئولان سنت دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانباز 70 درصد سید مهدی اسلامی و خانواده ‏معظم ایشان با حضور در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در این دیدار ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانباز 70 درصد، یادآورشد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

رزم حسینی بر پاسداشت خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تاکید کرد و افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است لذا امید می رود مسئولان این سنت دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی با تاکید براینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می دهد، نقش و سهم بسیار برجسته ای دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مومن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته اند ضمن جبران خرابیهای دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.

 

گفتنی است در این دیدار جانباز 70 درصد سید مهدی اسلامی در سخنانی ضمن خیرمقدم و اظهار خوشحالی از ملاقات استاندار کرمان، ‏خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شرایط جانبازی خود بیان کرد.‏

در پایان این دیدار استاندار کرمان از صبر و فداکاری همسر این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس تجلیل و به رسم یادبود یک جلد کلام الله مجید به جانباز 70 درصد سید مهدی اسلامی اهدا نمود.

سید مهدی اسلامی که در روزهای نخستین دوران دفاع مقدس در تیپ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت مقدس سربازی بود، در سال 1359 پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل در ارتفاعات سخت‌گذر بازی دراز منطقه مرزی استان کرمانشاه از ناحیه کمر به درجه جانبازی نائل آمد.

وی هم اکنون بیش از 36 سال است از ناحیه کمر قطع نخاع می باشد، با اقتدا به مولای خود امام حسین(ع) در برابر مشکلات صبر و بردباری پیشه کرده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در مسیر بازگشت از منزل جانباز 70 درصد مهدی اسلامی، با حضور در مسجد قمربنی هاشم شهر کرمان، نماز مغرب و عشاء را در جمع مردم این محله اقامه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز