میوه قاچاق به مقصد نرسید

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۶:۱۳
کد خبر: ۵۴۳۲۹۷
فرمانده انتظامی شهرستان "رودبار جنوب" از کشف محموله 300 میلیون ریالی میوه قاچاق و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"رضا فیروز بخت"در این خصوص گفت:ماموران ایستگاه بازرسی"بهادر آباد"حین کنترل خودروهای عبوری محور"کهنوج-جیرفت"به یک دستگاه کامیونت حامل پیاز مشکوک شدند و برای بازرسی بیشتر آن را به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود:در بررسی های اولیه مشخص شد،محموله ای حاوی میوه های خارجی،فاقد بارنامه و مجوز گمرکی لازم  زیر بار پیاز جاساز شده است.

فیروزبخت ارزش تقریبی این محموله را 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد،که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی به همراه کالاهای کشف شده به مراجع مربوطه معرفی می شود.                                                               

فرمانده انتظامی شهرستان"رودبار جنوب"در پایان ضمن اشاره به خسارات جبران ناپذبر کالای قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور،خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا محکم و قاطع خواهد بود که در این راه عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، با تماس با سامانه 110 ، یاریگر پلیس باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز