استاندار کرمان:

عملکرد آموزش و پرورش در اسکان میهمانان نوروزی قابل تقدیر است

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۱:۰۷
کد خبر: ۵۴۸۰۶۷
عملکرد آموزش و پرورش در اسکان میهمانان نوروزی قابل تقدیر است
استاندار کرمان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: عملکرد آموزش و پرورش استان در اسکان میهمانان نوروزی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش استان فعالانه در دولت تدبیر و امید تشکیل شده و کارنامه بسیار خوبی نیز در سراسر استان داشته است.

وی گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت، ماده 27 واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی و نیمه دولتی بوده که قانونگذار بسیار خوب در این زمینه دست مدیران را باز گذاشته است.

رزم حسینی با بیان اینکه در استان کرمان بالغ بر یکهزار و 300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام واگذار شده است افزود: این فرصت خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش نیز هست.

استاندار کرمان بیان کرد: هرچه تصدی گری دولت در حوزه های مختلف کاهش یابد به نفع دولت و مردم می باشد و این موضوع از سیاست های راهبردی نظام است.

علیرضا رزم حسینی با عنوان اینکه باید هفته معلم را به صورت جدی گرامی بداریم تاکید کرد: در این هفته باید از برگزاری جلسات تکراری و خسته کننده خودداری کرده و معلمان نمونه نیز با عدالت محوری و بدون تضییع حقوق دیگران انتخاب شوند.

وی از معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد کرد و گفت: باید این جایگاه را ارج بنهیم و روز به روز در راستای مستحکم سازی این جایگاه در جامعه اقدام کنیم.

رزم حسینی با تقدیر از فعالیت های رسانه ای در استان کرمان عنوان کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید  باید با صداقت و شفافیت با مردم در میان گذاشته شود و هفته معلم فرصت خوبی برای تبیین این خدمات است.

وی اظهار کرد: آماده هستیم در جلسات هفته معلم حضور یافته و اقدامات دولت را به صورت صادقانه و مبتنی بر آمار موجود مطرح کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان  کرمان گفت: آمادگی داریم از همه امکانات حکومتی برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده و کار جدید و نو برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: فهرست مدارس فاقد استحکام لازم باید به استانداری کرمان ارائه شود تا تدبیر لازم درباره آنها اتخاذ شود و مراکزی در آموزش و پرورش که قابلیت تغییر کاربری دارند بعد از طی مراحل قانونی باید برای فروش گذاشته و از ثروت حاصل از آن، مدارس جدید و توسعه آموزش وپرورش محقق شود.

رزم حسینی گفت: باید سیاست کلی تدوین شود تا منابعی برای آموزش و پرورش ایجاد شود، تا بتواند برنامه های مدنظر خود را اجرایی کند.

وی تاکید کرد: همانگونه که در بخش سلامت درآمدهای جدیدی را ایجاد کردیم و منجر به تشویق کشوری شد در حوزه آموزش و پرورش نیز به همین گونه اقدام خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز