ارسال بیش از ۳۰۰۰ اثر به دبیرخانه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۱۲۱۹
ارسال بیش از ۳۰۰۰ اثر به دبیرخانه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 3هزار و 126 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره نوجوان سالم در سه حوزه دانش آموزی، همکاران فرهنگی و اولیاء دانش آموزان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاء الله میرزا حسینی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی  نوجوان سالم از رشد 100 درصدی ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و افزود: ادارات آموزش و پرورش نواحی دو و یک کرمان و شهرستان کوهبنان به ترتیب رتبه های اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

وی  ترویج زندگی سالم، جلوگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی  در راستای افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دستگاه های اجرایی  پیشرو است خاطر نشان کرد: دوره های توانمند سازی ویژه اولیاء ، دانش آموزان و فرهنگیان استان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

ماشاء الله میرزا حسینی اظهار کرد: مدارس بهترین مکان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند و باید پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس نهادینه شود.

وی گفت: ششمین جشنواره نوجوان سالم در محور های پیشگیری از گرایش به دخانیات، مصرف مواد مخدر و خشونت ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم و فرهنگیان  و الدین در سطح مدارس استان برگزار شده است.

میرزا حسینی افزود: ششمین جشنواره نوجوان سالم در رشته های عکس، مقاله، روزنامه دیواری، نرم افزار، نقاشی، فیلم کوتاه، داستان، انیمیشن و ایده پردازی برگزار شده است.

بر پایه این گزارش؛ آیین اختتامیه جشنواره استانی  دانش آموزی نوجوان سالم  با حضور اولیا، فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده و جمعی از مسئولان در کانون اندیشه کرمان برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه از 118 دانش آموز،  20 معلم  و 4 نفر از اولیاء دانش آموزان برگزیده این جشنواره با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز