مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

وجود ۱۷ هزار ۳۳۹ دانش آموز رای اولی در استان کرمان

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۲:۱۹
کد خبر: ۵۵۶۲۷۲
وجود ۱۷ هزار ۳۳۹ دانش آموز رای اولی در استان کرمان
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از وجود 17 هزار و 339 دانش آموز رای اولی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در همایش دانش آموزان  رای اولی با شعار« من رای می دهم» گفت: شرکت در انتخابات برای رای اولی ها، نشانه بلوغ فکری و اجتماعی آنهاست.

وی افزود: دخالت در تعیین سرنوشت خود که نمود اصلی آن در کشور ما شرکت در انتخابات می باشد، مهمترین علامت بلوغ اجتماعی و فکری افراد است.

محسن بیگی خطاب به دانش آموزان گفت: شما برای انتخاب یک فرد در انتخابات شرکت نمی کنید بلکه ضمن تعیین سرنوشت خود و نسل های آینده، علامت بلوغ اجتماعی تان را بر روی سند هویت خود حک می کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه با هر پست و مقامی سهم یکسانی در انتخابات دارند و هیچ تفاوتی بین رای دانش آموزان و سایر مسئولان و مردم  وجود ندارد.

محمد محسن بیگی به وجود بیش از 17 هزار دانش آموز رای اولی در استان اشاره و  بر حضور  آنها در انتخابات تاکید کرد.

وی صاحب اختیار بودن را یکی از تفاوت های اساسی انسان با سایر موجودات دانست و خاطر نشان کرد: باید با اختیار و استفاده  از عقل و تفکر خود با شرکت در انتخابات  سرنوشت مان را در دنیا تعیین کنیم.

محسن بیگی  با بیان اینکه سطح اولیه تشخیص و انتخاب های افراد بر پایه غریزه است اظهار  کرد: افراد باید از عقل و تفکر خود در راستای بهترین انتخاب استفاده کنند.

بر پایه این گزارش: همایش دانش آموزان رای اولی استان با حضور بیش از 800 دانش آموز رای اولی مدارس شهر کرمان در تالار دانشگاه فرهنگیان ، پردیس خواجه نصیر برگزار شد.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز