دادستان زرند تاکید کرد:

کارکنان کارخانه صنعتی زرند بدون دغدغه در صحنه انتخابات وارد شوند/با اخلال گران در امر انتخابات برخورد می شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۸۹۲۳
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند از تشکیل 3پرونده با موضوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد وافزود:دادستانی ضمن رصد مستمر فضای مجازی و حقیقی با سرعت و دقت به جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ “سیدمهدی قویدل” در حاشیه جلسه آموزشی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی  شهرستان زرند در خصوص اقدام غیرقانونی یک کارخانه‌ صنعتی در شهرستان  زرند مبنی بر  منع حضور کارکنان در صحنه انتخابات (ثبت نام جهت کاندیدای شهر وروستا) اظهارداشت:تذکرات لازم به مسئولان مربوطه داده شده است و کارمندان این کارخانه می توانند بدون دغدغه در صحنه انتخابات وارد شوند.

دادستان زرند تاکید کرد: اگر احساس شود عده‌ای آگاهانه یا غیرآگاهانه ، قصد ایجاد خلل در انتخابات را دارند به عنوان مداخله در اجرای انتخابات که جرم محسوب می‌شود در اسرع وقت تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: انتخابات نماد اقتدار و عزت نظام و همه ی مسئولان بایستی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم سازند

این مقام قضائی تاکید کرد: جهل به قانون رافع مسئولیت نیست و کاندیدای شوراها باید از قوانین به ویژه قوانین انتخابات آگاهی و اطلاع کافی داشته باشد تا خدایی نکرده جهل به قانون موجب حرکت آنها در مسیر اهداف دشمن نشود.

وی خاطرنشان ساخت:انتخابات مهمترین شاخصه مشارکت مردمی و نشانه اصلی مردم سالاری در یک جامعه است و رهبر معظم  انقلاب (مدظله العالی)در این باره می فرمایند: «انتخابات مظهر اقتدار نظام است».

وی گفت:‌ دشمن در حال حاضر فضای مجازی را مکانی مناسب برای محقق کردن اهداف خود می داند و با ایجاد کانال و سایت ها که به صورت جعلی و با عناوین کاذب هستند می خواهد ما را وارد بازی های خود نمایند تا با ایجاد شایعات و تحریک هواداران و کاندیداها اهداف خود را پیش ببرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز