دستگیری دو سارق و کشف ۶۵ فقره سرقت در کرمان

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۴:۲۲
کد خبر: ۵۶۲۰۳۰
دستگیری دو سارق و کشف ۶۵ فقره سرقت در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو سارق حرفه ای قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف 65 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"عبدالعلی روانبخش در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان ،ماموران کلانتری 16 شهر کرمان دستگیری عامل یا عاملان سرقت  را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی، تصریح کرد: ماموران این کلانتری سرانجام موفق شدند با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ،سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان غافلگیر و دستگیر کنند. 

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات و بازجوئی های انجام گرفته از سوی پلیس،سارقان به 65 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از  مخفیگاه سارقان دستگیر شده مقداری زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو از قبیل زاپاس ،باند و پخش خودرو کشف شد. 

روانبخش با اشاره به اینکه در رابطه با این سرقت ها 6 مالخر نیز دستگیر شده است،گفت: سارقان و مالخران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی، و تعدادی از اموال کشف شده پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد و تحقیقات پلیس با جدیت به منظور شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن رفاه و رضایت مندی شهروندان از مقوله های مهم ایجاد امنیت در جامعه است که پلیس به خوبی به این امر توجه داشته و از مالباختگانی که از ابتدای سال تاکنون زاپاس و یا دستگاه پخش  خودرو آنان  توسط سارقان مورد سرقت قرار گرفته است درخواست کرد تا جهت شناسایی اموال خود به کلانتری16 شهر کرمان واقع در ترمینال قدیم مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با بیان این که در ارتقای سطح امنیت نیاز به مشارکت همگانی مردم داریم، گفت: شهروندان بایستی به هشدار های پلیس توجه کنند و از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را با وسایل بازدارنده مانند دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز