استاندار کرمان:

۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان طی دولت تدبیر و امید

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۷:۲۷
کد خبر: ۵۶۴۴۵۹
استاندار کرمان از 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان طی دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: استان کرمان قابلیت بالایی در جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در آئین افتتاح مرکز مدیریت سرمایه گذاری و توسعه مناطق انرژی های تجدیدپذیر استان، افزود: در ایران بدلیل انرژی ارزان مثل نفت و گاز کمتر به تولید برق ارزان از سوی دولت ها توجه شده است.

وی با تاکید براینکه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به تولید انرژی های ارزان قیمت شده است، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم اقدامات ویژه ای برای تولید برق از طریق انرژی های تجدید پذیر صورت گرفته است لذا این سیاست به طور جد در استان کرمان دنبال می شود.

استاندار کرمان بر افزایش سهم استفاده از انرژی های تجدید پذیر در استان کرمان تاکید کرد و گفت: استان کرمان نیازمند استفاده از انرژی های خورشیدی است در این راستا این مرکز در جهت کاهش بروکواسی دولتی در استان کرمان افتتاح گردید و ثمره آن را در سال جاری با افزایش سرمایه گذاری ها در استان خواهیم دید.

رزم حسینی با اشاره به این مطلب که از نخستین روزهای آغاز بکار دولت در استان کرمان زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن شده است، افزود: 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است که حدود 10 میلیارد دلار آن افتتاح و یا در حال افتتاح است و این نشان از قابلیت های استان کرمان در جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف دارد.

وی یادآورشد: تولید برق استان کرمان از 50 مگاوات امروز به 4 هزار مگاوات برق در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است که در این مکان باید به شخصیت های ارزشمندی همچون مرحوم هرندی درود فرستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز