میدان ترور جای تسویه حساب سیاسی نیست!

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۷:۱۴
کد خبر: ۵۷۱۰۲۸
میدان ترور جای تسویه حساب سیاسی نیست!

 هفته گذشته عده ای تروریست نابکار و بزدل با توسل به گروهک تروریستی داعش تلاش کردند اولین اقدام تروریستی خود را در تهران انجام داده و آن را موفق جلوه دهند. اقدام آنان در حدی ضعیف بود که مقام معظم رهبری از آن با عنوان ترقه بازی یاد کردند که به راستی در مقایسه با حادثه های تروریستی در کشورهای همسایه این اتفاق یک ترقه بازی بیش نبود. این حادثه تمام شد و روز جمعه وداع با شکوه مردم با پیکر شهدای این واقعه را شاهد بودیم که موجب سربلندی ملت ایران شد. اما در این اتفاق نقطه ای سیاه هم مشاهده شد که بد نیست به آن اشاره شود.

 متاسفانه پس از این حادثه، در فضای مجازی شاهد مطرح کردن مباحثی از سوی بعضی از حامیان جناح های سیاسی در کشور بودیم که باعث شرمساری بود. عملکرد این افراد نه تنها به مقابله با این گونه اقدامات کمک نمی کند، بلکه برهم زننده آرامش و امنیت روانی در جامعه است و نوعی اقدام علیه امنیت کشور محسوب می شود. پس از حادثه تروریستی تهران که منجر به شهادت 17 تن از هموطنان بی گناهمان شد و البته به زخمی شدن شمار دیگری از هم میهنانمان انجامید، بعضی برای تخریب رقیب سیاسی خود دست به قلم شدند و بیشتر در فضای مجازی اقدام به استهزا و یا خرده گیری از سخنان و اقدامات رقیب پرداختند که در چنین شرایطی در پیش گرفتن این رویکرد باعث شرمساری و خجالت است و به مثابه همکاری با تروریست ها می باشد.

در پیش گرفتن چنین رویکرد وحدت شکنانه ای مانند آنچه چند روز گذشته در برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شاهد آن بودیم، قطعا دردی از دردهای ملت را دوا نخواهد کرد و هیچ ره آورد دیگری برای ملت و مردم نخواهد داشت. لذا امروز به هیچ عنوان فضا، فضای مطرح کردن موضوعات انحرافی نیست و بهترین کار در پیش گرفتن رویکردی وحدت آمیز است تا جلوی هرگونه اقدامات ضد امنیتی علیه مردم کشورمان گرفته شود. ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و تروریستی که منجر به شهادت 17 نفر از هموطنان ما شد، تامل و تعقل را برای همه جناح های سیاسی آرزومند است و یادمان باشد بر جبین این 17 شهید نام هیچ جریان سیاسی حک نشده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز