ارائه گزارشات و آمار غیرواقعی، از مشکلات عمده اجرای سند ورزش در استان کرمان

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۸:۴۵
کد خبر: ۵۷۶۸۶۳
ارائه گزارشات و آمار غیرواقعی، از مشکلات عمده اجرای سند ورزش در استان کرمان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ارائه گزارشات و آمار غیرکارشناسی و غیرواقعی، ضعف در نظارت و اجرا و هزینه کرد بودجه تخصیص یافته، عدم توجه به سایر مولفه های توسعه ای، عدم توسعه متوازن، عدم توجه به وضع موجود آرمان گرایی، دیدگاه مصرفی به جای دیدگاه توسعه ای و ... از جمله مشکلاتی است که اجرای سند ورزش را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدتقی امیری خراسانی در دیدار اعضای دبیرخانه سند ورزش استان کرمان با استاندار کرمان ضمن تبیین کلیات طرح سند ورزش همگانی و قهرمانی در بخش هایی چون استعدادسنجی، استعدادیابی، المپیاد کرمانیان، استعدادپروری و قهرمان پروری، تصریح کرد: پیشنهاد می شود طی انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان مراحل استعدادسنجی و استعدادیابی در مدارس صورت پذیرد.

وی جلوگیری از موازی کاری و هزینه های اضافی در سطح استان را از مهمترین مزیت های این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: دیدگاه ما در المپیاد کرمانیان، مسابقات المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و ژاپن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: در قالب سند ورزش همگانی و قهرمانی، هیات های ورزشی باید براساس متعهد بودن، وجود مربی و امکانات مورد نیاز جهت انتخاب پایگاه ها در شهرستان ها یا مناطق هشتگانه اقتصادی استان اقدام نمایند.

 

گفتنی است در ادامه این دیدار، اعضای دبیرخانه سند ورزش استان کرمان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه ورزش استان کرمان مطرح نمودند.

همچنین در ابتدا امیری خراسانی گزارشی از اجرای سند ورزش همگانی و قهرمانی در استان ارائه نمود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز