معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

کتاب، نردبان ترقی آینده کودکان است

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۴:۰۹
کد خبر: ۵۹۳۱۸۳
کتاب، نردبان ترقی آینده کودکان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ها و فعالیت های آموزش ابتدایی شهرستان زرند، کتاب را نردبان ترقی کودکان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا طلا بیگی با طرح این موضوع گفت: ما بایستی فرهنگ مطالعه را از دوران خردسالی در درون کودکان نهادینه کنیم.

وی افزود: امروزه اطلاعات و اخبار از طریق رسانه، نرم افزار، بازی های رایانه ای وارد خانه و مدرسه تعلیم و تربیت می شود.

طلا بیگی از امضای تفاهم نامه فی ما بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش با هدف توسعه مهارت های مطالعه در بین کودکان خبر داد و افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در بین مردم و کودکان این فرصت را غنیمت شمرده و تمامی کودکان خود را عضو کانون پرورش فکری کنید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان روحیه پرسشگری، ارضای روحیه کنجکاو بودن کودکان، آشنا کردن آنان با دنیای امروز و همچنین طعم شیرین یاد گیری را از خصوصیات برجسته انس و الفت کودکان با کتاب بر شمرد.

وی از برگزاری جشنواره یار مهربان از آثار هوشنگ مرادی کرمانی برای دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم ابتدایی در استان خبر داد و افزود: این جشنواره برای دانش آموزان پایه های اول تا سوم نیز از آثار بانوی کرمانی افسانه شعبان نژاد برگزار شده است.

طلابیگی ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان زرند از آموزگاران خواست جشنواره و نشست های کتاب خوانی در مدارس برگزار کنند.

وی ضمن اشاره به افتخارات کسب شده در حوزه آموزش ابتدایی شهرستان زرند افزود: شهرستان زرند در این حوزه جزو موفق ترین شهرهای استان در طرح های جابر بن حیان، آداب و مهارت های زندگی، فعالیت های نوروزی در حوزه دانش آموزی و درس پژوهی در بخش آموزگاران ابتدایی بوده است .

وی به طرح شهاب اشاره کرد و افزود: برا ی اولین بار این طرح در سطح استان در شهرستان زرند اجرا شد و این شهرستان جزو شهرهای موفق استان در این طرح بوده است.

در این همایش از برگزیدگان طرح ها و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در 3 حوزه کارشناسان، آموزگاران و دانش آموزان برگزیده تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز