مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد:

ایجاد ۱۴ هزار و ۶۰۰ شغل پایدار در استان کرمان

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۴:۱۸
کد خبر: ۶۴۶۸۹۹
ایجاد ۱۴ هزار و ۶۰۰ شغل پایدار در استان کرمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در سال جاری 14 هزار و 600 شغل پایدار در استان کرمان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا اسماعیلی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان افزود: با نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال، دولت برای تحقق این شعار برنامه اشتغال فراگیر را به منظور ایجاد 970 هزار شغل اجرایی کرد که در این رابطه 20 هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شد.

وی به آغاز به کار تدوین برنامه دو سالانه اشتغال استان کرمان از اردیبهشت ماه اشاره و تصریح کرد: تاکنون 25 جلسه با بیش از 50 دستگاه مرتبط با ایجاد اشتغال برگزار شده است.

اسماعیلی افزود: 35 هزار نفر ورودی بازار کار استان در سال 96 بوده که باید برای آنها ایجاد اشتغال شود که در برنامه های امسال این کار به صورت ویژه مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیش از 38 دستگاه در استان کرمان برای ایجاد اشتغال در سال جاری تعهد داده اند که بر این اساس بیش از 34 هزار شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح کارورزی نیز تلاش می شود که برای پنج هزار نفر اشتغال ایجاد شود و استان کرمان در این زمینه در کشور، پیشرو است.

اسماعیلی عنوان کرد: در راستای اشتغال های خرد و خانگی نیز حدود 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز